luni, 11 aprilie 2016

Mini comanda Avon

     In martie m-am reintalnit cu furnizoarea de " avoane", deci o prima comanda. Desi e o comanda de doar doua produse geanta a fost 100 lei si crema 10 lei, deci totalul nu a fost asa de mic.
    Am vazut geanta acum cateva luni la o scurta rasfoire a catalogului si mi-am dorit-o desi pe piata sunt altele mai ietine asta parea asa...  mai feminina, si mi-am zis ca ar fi perfecta pentu maternitate peste cateva luni.
     Crema e din gama Dazzeling Moments de unde am mai avut si scrub-ul de corp despre care v-am zis nu de mult si de care m-am indragostit. Drept urmare cand am zarit crema de  corp, nu am rezistat.




   Cam asta a fost mini comanda.. bine ca nu am exagerat, cel putin luna asta.

                                     Xx, Cosmina
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu