sâmbătă, 2 aprilie 2016

Cumparaturile lunii martie

    Imi propun sa fiu mereu cuminte si cumpatata dar nu prea reusesc desi faptul ca imi propun ma ajuta totusi sa nu fiu extrem de cheltuitoare, ma mai tine in frau.  Trebuie insa sa am mare grija la magaziunul DM ca e ca un magnet si reusesc mereu sa plec cu cate ceva.
    La prima oprirea a lunii mi-am luat  sapun lichid cremos cu miros de flori de cirese de care m-am indragostit, clasicul meu detergent de vase, un gel de dus cu ulei de la Balea la 5 lei si o crema pentru prevenirea vergeturilor (aceiasi pe care am folosit-o si la sarcina precedenta si  care mi-a placut tare mult).


    La a doua oprire am mai luat un sapun lchid, plus ca  am regasit sprayul de fixare a machiajului mult iubit si acum imi pare rau ca nu am luat doua (dar voi lua inca unul data viitoare) plus un corector care nu imi place.


   Din farmacie am luat samponul uscat Batiste care imi place tare iar din Real un gel de dus Palmolive la 5 lei.

   Plus ca am facut si o comanda Avon pentru o geanta si o crema.
    Cam acestea au fost cumparaturile lunii un pic cam mult dar deja un gel de dus e terminat la fel si un sapun lichid.
                                                                               xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu