sâmbătă, 2 ianuarie 2016

O mică comandă de pe Aoro

     Mini haul
    Înainte de Crăciun am făcut o comandă pe aoro deoarece vroiam să comand pentru cineva parfumul Charlie Blue de la Revlon şi astfel m-am apucat  că comand pentru bebe un gel de dinţi şi o spumă de baie... Dar nu ştiu ce mi-au trimis aia, că numai spumă de baie nu e... cum nu scrie nici în engleză, nici în franceză, spaniolă sau italiană doar în germană şi cehă nu pot citi dar spumă nu face...Pentru mine mi-am luat un ulei împotriva  vergeturi, tot de la Weleda şi încă două mini parfumurila 5 ml- Burberry London şi 1 ml Armani Aqua de Gioa. Am primit cadou o mini pastă de dinţi... Dar tot sunt supărată pe aşa zisa spumă .. pe care o voi folosi pe post de gel e duş.. deşi miroase a ierburi



        Sper ca în noul an să cheltui mia puţin.
                   La mulţi ani!
                                                                                               xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu