marți, 8 decembrie 2015

Produsele terminate în trei luni

   nu am mai făcut această posztare din septembrie şi am strâns produsele din octombrie, noiembrie şi decembrie... Pentru că luna încă nu e termiantă şi pentru că nu ştiu dacă mai fac astfel de postări (că mă stresează să tot strâng pe gunoaie)  am şi produse pe care urmează să le termin... S-ar putea să reinventez cumva această postare ori să pozez produsele pe măsură ce le temin, ori să fac postări de genul "produse ce urmează să se termine" .. Nu sunt sigură încă. Vouă vă plac aceste postări? Ce anume vă place?

Toate
Majoritatea produselor au reviewuri dar pe ansablu cred că toate sunt produse bune, unel sunt Hollz grail gen deodorantul, apa micelară, masca Lush. Aletele sutn doar bune spre foarte bune


Tonerul Mario Bădescu, Veşnica apă micelară Garmier, gel de curăţine a feţei Elmiplant, mască peel- off,  masca favorită de la Lush, geluri de duş Alverde şi Yves Roches,  deodorantele clasice pentur mine, spray parfumat Avon, Ulei de corp Nivea (jumătate folosit de bebe, restul de mine, şampon Alverde epntru scalp iritat, apă de toaletă Naturell de la YR, discuri demachainte Caterine din Kaufland.


Machiaje, faţă şi unghii
Spray de faţă Mario Bădescu, creme de la YR şi L occitane, Anticearcăn ELF, paleta Pupa, acetona, lac de uscare rapidă, creion de corectare a lacului, pudră Rimmel, ruj Revlon (mai era un pic dar pentur că l-am pus în congelator a devenit de o consistenţă ce nu poate fii folosită, gumat), ruj Avon Luxe, set sprâncene Elf, mascara waterproof Maybelline, UD primer de ochi, fard cremos Essence.

Urmează să se termine,  în decembrie sigur temin şamponul şi gelul de duş.. iar în ienuarie sper să termin untul de corp şi sprayul termo-protector (cu care mă chinui de un an şi jumătate)

Produse care nu mai funcţionează sau sunt prea vechi



Machiaje pe care sper să le termin: far de obraz cremos Elf, nai base Essence, Fond de ten Rimmel, primer de ochi Elf, lac texturat (pâna nu se îngroasă ca cel de sus trebuie termiant), tuş tip cariocă Rimmel (nu ma scrie bine, devine greu de folosit.


Cum arată acum paleta Pupa, dupăce i-am scos fardurile cremoase şi glosurile????? DEZGUSTĂTOR!


Lumânări terminate- prima tip vază de la Yankee Candle nua  mirosit mai deloc, ulitma din drapta e din Kaufland şi în interior am ars o altă pastilă tot din Kaufland, nic una nu a mirosit... Voi rămâne la clasicele Ynkee Candle varianta mijlocie (deşi chiar şi ele pot fi hit or mis)



                                                                               XX, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu