marți, 22 decembrie 2015

O altă comandă Avon

           Nu a trecut nici o lună şi am pus o altă comandă la Avon. Nu aveam gel de duş şi ofertele de la Avon la final de an au fost super bune! Mi-am luat un set dedouă geluri de duş cu 11 lei (unul e cremă şi unul e gel, miros foarte bine), un body scrub care era la pagina cu oferte tot 11 lei (şi îmi place la nebunie, miroase superb şi bobiţele se simt dar nu sunt prea tari, numai bune). Sprayul de fixare a machiajului a fost 13 lei şi eram nerăgsătoare să îl încerc (deşi nu ştiu dacă are sau nu parabeni în el). Împachetat nu foarte fericit este super unealta (ciocanel, cu cleşte,pilă şi etc) luată pentru soţul din dotare. Mi-a mai luat din catalog 3 rolle de parfum cu 9 lei fiecare dar le-am pus într-un pachet pentu sora mea şi nu am pai ajuns la poză..



Voi v-aţi mai laut ceva de la Avon recent? Aţi încercat din aceste produse?

Crăciun fericit tuturor!
                                                                                          xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu