sâmbătă, 12 decembrie 2015

Melodiile anului- Videoclipuri puţin difuzate

   Astază vreau să fac un alt fel de postare. Poate ştiţi că dn când în când îmi place să împart cu voi melodiile care îmi plac iar anul acesta am găsit nenumărate melodii foarte frumoase, majoritatea şi de succes în topuri dar care nu prea sunt defuzate la noi. Topul Euro Top 20 difuzat de Music Channel şi redifuzat de Hit e locul unde le găsesc de cele mai multe ori. Şi U Tv este bun în a difuza melodii pe care nimeni nu le pune pe repet. Puls că majojoritatea au şi videoclipuri super drăguţe. Ascultare plăcută.

   Încep cu ultima descoperie din Euro Top, săptămâna asta am dat de ea şi nu pot să nu o ascul nonstop
Matt Simons - Catch and releas 



De pe UTv am dewscoperit  melodia recomandată de ei şi la final mereu îmi vine să plâng...
Jamie Lawson - Wasn't expecting that



Paloma Faith e cunoscută de ceva timp dar melodia asta e şi pe placul fetei mele de 1 an şi jumătate (hahaha) - Only love can hurt like this


O melodie mai veche (de jumătate de an) care a stat mult în Euro Top 20 de la un artist pe val Ed Sheeran - Photograph, (nu înţeleg de ce în afară de U Tv restul nu au difuzat-o)


   Un pic mai difuzată a fost Lost Frequencies ft Janieck Devy cu Reality care cred că şi acum mai stă prin topuri (videoclipul e atât de liniştitor, ca şi piesa dealtfel)



    După cum vedeţi nu am pomenit-o deloc pe Taylor Swift a cărui fan sunt de ceva vreme şi care a fost numită artista anului de către Billbord şi care tot nu este difuzată la noi decât foarte rar (mi-au plăcut toate melodiile şi videoclipurile lansate de pe ultimul ei albun1989, dar Style cred că e preferata mea deşi ca videoclip Bad Blood e cel mai tare. Despre melodiile preferate cu Taylor pot face un post separat.. că doar sunt mare fan!). Să nu mai zic de Selena Gomez ( care are multe melodii bune mai nou) , Demi Levato sau Ariana Grande nici ele nu prea se văd pe ecranele noastre deşi au succes mondial.
   Am uitat să precizez că îmi place Adele cu Hello care cum e destul de difuzată nu o mai includ aici.
   Anul acesta am avut şi piese româneşti pe plac.. eu care chiar nu agream muzica românească dar îmi place Liviu Teodorescu - Târziu, la început şi Andra cu Niciodată să nu spui niciodată mi-a plăcut dar cum e mult prea difuzată deja nu o mai suport.
    Cred că ar mai fi câteva care îmi scapă acum dar totuşi o las pe Selena Gomez cu ultima ei piesă Same old love



Voi ce mai ascultaţi? Sunteţi fani vre-unui artist?
                                                                            xx, Cosmina





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu