luni, 7 decembrie 2015

Comanda Avon

   De mai bine de un an nu am mai comandat nimic de la Avon dar acum am găsit o tipă distribuitoare şi cum era catoalogul cu ofertele de Crăciun nu am putut să mă abţin. Pentru 115 lei cred că am luat multe lucruri:
-  crema de zi şi cremă  de noapte din gama Anew (65 lei setul, pentru mama)
- Parfum Quantiqum (pentru soţ - 20 lei)
- spuma de baie Mr. Frosti (9 lei - pentur bebe şi pentru mine, miroase foarte bine, face spumă bună)
- 2 magneţi de frigider cu foi (bune pentru liste, 3,5 lei fiecare)
- set de două ornamente luminoase sub formă de brăduleţi - sunt super frumaose dar fragile şi cum copilul a dat de ele fascinată de lumini s-au ciobit foarte rău şi acum trebuie să le ascund de ea.

   
    Şi din noul catalog am văzut câteva lucruri super şi cred că mai pun o comandă... Mai mult pentru mine de acastă dată.
    Voi ce v-aţi mai laut d ela Avon? Ce părere aveţi despre marcă?
                                                                                           xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu