luni, 14 decembrie 2015

Colecţia mea de rujuri, glossuri şi creioane de buze

   Unul din obiectivele anului a fost să îmimreduc produsele pentru buze. Partea bună e că nu am cumpărat anul acesta nimic şi am terminat maui mult de 3 produse aşacum mi-am produs (uraaaa!) dar partea mai puţin bună e că tot am prea multe.. deşi zilel trecute fetiţa mea mi-a pierdut rujul favorit de la REvlon pe care l-aţi văzut în postarea cu Culorile toamnei.
   Uite ce mai am (13 poduse)


Balsam de buze de la Maybelline (dar bebe s-a jucat cu el şi l-a cam stricat cred că îmi trebuie unul nou)
Patru creioane de buze - din care 3 sunt Essence îmi plac că sunt cremoase şi unul cred că e Gabrini e foarte vechi dar nu mă îndur să îl arunc că îmi palce mult culoarea
Două glossuri - Unul Elf Esential la 8 lei e şi ieftin şi bunşi cu spf 15, metrită fiecarer leuţ, plus unul mini de la Benefit, nuanţa Coralista.
Trei creioane jumbo - Max Factor, Urban Decay şi Bourjois
Un ruj  duo cu balsam de la Maybelline - se presupune că e stain dar nu ţine aşa de mult da culoarea e preferata mea din tot ce am.
Două rujuri clasice: Nyx şi Makeup Factory- primul e foarte vechi dar îl mia âin până la primăvară (dacă dă fiica-mea de el) şi al doile o culoare cvam neon potrivită vara.


          Creioanele jumbo
 Rujurile


Ce port cu mine în haină, deşi am hotărât să sc'himb glossul că cel de la Elf e pe termiante şi aşa fac mai mult loc.


   Idealul meu???  3 creioane de bune, un ruj natural, unul roz şi unul rosu, plus un gloss sau ruj lichid., deşi 7 produse, maxim 8 cu balsamul de buze. Prea mult? Voi ce cum staţi? Ce părere aveţi?
   Oricum am evoluat ceva de la 17 produse (10 rujuri şi 7 glossuri anul trecut) la 13.. dar e loc de mia bine. Dar dacă mă gândec la scap repede de glossul Elf şi poate şi rujul Nyx, ajung la 11 plus creionul Gabrini că e vechi sunt la 10.. număr bun! Cred că încep anul 2016 cu bine!
                                                                      xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu