luni, 23 noiembrie 2015

Geluri de duş bio Alverde - review

    Am intrat din nou într-o fază "bio" sau mai "naturelle" să zic aşa... deci mi-am luat cele mai ieftine produse bio pe care le cunosc, cele Alverde - marca bio a magazinului DM. Mi-am luat două variante ale gelului de duş şi untul de corp. Deja am termiant un gel de duş şi am trecut de jumătate cu untul de corp, aşa că e normal să încep cu review-urile.


   Am ales variantele de ediţie limitată pentru a mă bucura de ele înaite de a dispărea, dar am de gând să îmi iau şi variantele permanente. Ediţiile limitate erau cea cu flori şi cea fresh... cum nu ştiu o boabă germană mai mult nu pot să vi le descriu.
  Consider că sunt geluri de duş bune, fac spumă multă, mirosul de simte în timp ce te speli. Au preţul de 10 lei pentru 250 lei deci un preţ bun pentru orice gel de duş ca să nu mia zic de unul bio, care sunt mult mai scumpe. Singurul dezavantaj ar putea fi tipul de miros pe care îl au. Dacă aţi mai încercat produse Alverde probabil că ştiţi că acestea au mirosuri mai interesante, probabil datorită faptului că nu folosesc parfumuri sintetice. Mirosurile lor au ceva tente de iarbă, frunze, sunt mai deosebite şi poate nu toată lumea va fi încântată de ele. Nu sunt tocmai o fană a mirosurilor dar consider că sunt ok.. Voi încerca şi celelalte variate pe care le au, sper să îmi găsesc unul cu un miros care să îmi placă la nebunie.
   Voi le-aţi încercat? Aţi încercat geluri de duş bio? dacă da, care? Eu am mai avut ceva de la Nature"s Gate care avea un  miros super dar nu am mai pus comandă pe acel site de mult şi acestea sunt şi accesibile şi uşor de găsit.
                                                                       xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu