duminică, 1 noiembrie 2015

Culorile toamnei în produsele mele

       Uite că a trecut şi una din lunile mele preferate, octombrie dar observ că deşi e mai rece noiembrie a început frumos. încă mai sunt frunze colorate în copaci şi e soare. Aşa cum voi continua cu cafelele condimentate şi dovleceii la cuptor tot aşa voi contua şi cu machaijul meu tomantic în culori calde de maro, portocaliu şi câte un strop de verde. Am selectat câteva palete pe care le-am pus pe masă li pe care vreau să le folosesc în această toamnă. Am vrut şă intitulez postul acesta " Machiajele favorite ale toamnei" dar să fiu sinceră toate machiajele sunt favoritele meu, acestea sunt doar puse pe repet.
    Revelaţia acestei toamnei e faptul că folosesc blushurile cu tente portocali pe care le abandonam după ce vara trecea deoarece le asociam mereu cu căldura dar acum mi se par numai bune pentru toamnă.
    Am paleta "Sunset" de la Sleek şi tot de la ei e şi trio-ul cu bronzer, blush (portocaliu coral) şi iluminator.şi tot Sleek e şi pudra iluminatoare  în dungi. Blushul mozaic de la Nyx a rămas cam nefolosit dar sper ca luna asta să îl folosesc mia des, la fel şi cel de la Rimmel (nuanţa coral). Fardul cremos de la Essence e pe termiante şi aşa cum am scris în review aici e încă foarte cremos. La unghii am o selecţie de lacuri, deşi auriul l-am folosit o singură dată deoarece e gen acela kracle.
    Cu rujurile a fost uşor deoarece am o colecţie mică unul de la Revlon şi unul creion de la Urban Decay. (în realitate sunt mai închise decât în poză).
    Voi ce folosiţi toamna aceasta? Deja mă gândesc la Crăciun şi sper ca până atunci să mai termin din aceste produse.


 



                                                                             xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu