duminică, 15 noiembrie 2015

Anticearcan cu acoperire mare Elf - review

   Azi vreau să scriu acest review care aşteaptă de prea mult timp. Am acest anticearcăn de foarte mult timp, e adevărat că la început nu l-am folosit zilnic dar acum îl folosesc zilnic de mai bine de jumătate de an şi abia acum ajung să îl termin. Eu îl am în culoarea Sand care e un pic mai deschisă decât culoarea tenului meu şi un pic mai gălbui dar asta mă face să îl plac şi mia mult. Faptul că e mai deschis îmi iluminează zona de sub obraji nu doar acoperă.
   Pentru mine este un anticearcă foarte bun şi cu acoperire mare dar trebuie să recunoasc că nu am chiar cele mai urâte cearcăne, adică nu sunt foarte albasre sau verzi şi nici imense, doar că zona acea e mai întunecată.


   Deşi scrie că  e Oil Free mie mi se pare destul de gras şi chiar dacă nu am tenul foarte gras simt nevoia să îl fixez cu pudră dar cred că e potrivit pentru toate tipurile de ten. Are o consistenţă cremoasă şi un pic ajunge sub ambi ochi. Preţul de 22 lei cred că super bun mai ales că are 20 ml şi te ţine foarte mult
  În concluzie nu am decât lucruri bune de spus despre el şi dacă mai fac vre-o comandă pe site la ei cu siguranţă am să îl recumpăr.(acum însă nu are rost să pun comandă doar pentur un produs sau două). Acum însă trebuie sî îi găsesc înlocuitor, ceea ce va fi foarte greu. Aveţi ceva sugesti???

                                                                                            xx, Cosmina


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu