miercuri, 2 septembrie 2015

Produsele terminate în august

    Nu am mai aşteptat încă o lună să se mai adune că abia aştept să scap de flacoane.. Par ele multe în poza de grup dar nu am termiant chiar aşa de multe dar a trebuit să fac o mini curăţenie prin baie şi să arunc câteva produse expirate, le am de mult sau s-au schimbat  şi am zis că noul sezon cere şi o mini curăţenie.



Produse de corp 
   Toate au fost ok mai puţin prima din stânga o cremă cumpărată din farmacie din Franţa (eu am primit-o) care a fost foarte uleioasă şi nu mi-a plăcut. Canicula şi-a spus cuvântul 4 deodorante şi două geluri e duş... Poate am eu vre-o problemă?


Produse de machiaj şi pentru faţă
   Blushul şi iluminatorul dintr-o trusă Benefit ambele frumoase dar care nu prea îşi merită banii. Primerul de la Rimmel mi-a plăcut deoare face aplicare fondului de ten sau a BB crem-ului mai uşoară şi rezistă mai bine - îl voi recumpăra. Duo-ul blush şi bronzer Double Act - nu au fost foarte pigmentate dar mi-au plăcut. Două creioane de ochi unul negru şi unul maro de la Urban Decay - mult prea scumpesă le recumpăr Ever! O mini ojă de la Revlon... nici nu ştiu de ce nu am terminat-o acum 2-3 ani. O cremă de faţă coreană cu colagen, foarte răcoroasă dar nu ma văzut nici un efect. Produse foarte bune dar voi recumpăra din toate doar primerul


Bebe stuff - produse cu Spf 50... şi tot pare uşor bronzată pe mâini deşi am fost obsedată să o cremălesc.



Produse expirate (categorie noua)
   Îmi pare rău de bb cream-ul de corp de la Rimmel că e aproape plin dar chair nu am timp şi chef de un autobronzant care iese la spălat mai ales că vara fac cam 3 duşuri pe zi.. şi să stau să îl tot aplc e prea de tot.. A fost o greşală că l-am cumpărat şi nu am observat că e Wash off. Cu rujul mă tot lupt să îl termin mai este doar cât se vede dar datorită faptului că s-a tot topit de la căldură şi apoi l-am pus în frigider apoi iară s-a topit a ajuns de o consitenţă bizară... lipicios.. şi nu îl mai pot folosi... Oricum cu acest ruj terminat mi-am atins targetul de a termina 3 rujuri anul acesta..ieeee!!  Creama Bepanthen miroase ciudat. Uleiul de păr CHI are peste 3 ani vechime şi deşi mai este puţin în sticlă nu îl mai ţin că şi aşa am probleme cu un scalp iritat, păr care cade.. vârfuri uşor uscate.. nu mai îmi pot pune produse vechi în cap. Produsele de soare şi supă soare sunt din vara trecută le-am mai ţinut prin baie vara asta dar cum nu am fost nicăieri nu s-au consumat..


Şi chiar dacă nu e o categorie introduc mini categoria I hit pan (nu ştiu cum să o traduc.. se vede tabla? sau am ajuns la fundul cutiei? voi cum traduceti?). Asta pentru că am fost foarte fericită că I hit pan la fardul mov dar şi la blushul crema... Pe primul sigur nu îl voi termina vreodată că doar am aproape 200 alte nuanţe de farduri.. dar satisfacţia că văd cutia a fost bucuria lunii.




 Cam astea sunt goliciunile lunii... Până la urmă tot s-au adunat câteve.

TMI (to much information) - rubrică nouă
  Acum e seară 11.30 stau la postul asta de peste o oră.. chiar nu mai pot că parcă am un cârcel la spate sper să nu se trezească bebe să pot dormi şi eu măcar 2-3 ore. Îmi admir singură devotamentul pentru acest blog.. că totuşi mai rezistă.  Bine că am aer condiţionat că pe canicula asta ce mi-ar mai lipsi e să nu pot respira... Noapte bună sau poate e ma iindicat O zi frumoasă! (cine ştie cţnd citiţi!)

                                                                                              xx, Cosmina




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu