luni, 21 septembrie 2015

Ce părere aveţi de strobing?



       Eu am auzit prima data de el la inceputul verii, initial pe ceva blog apoi pe You Tube, apoi peste tot inclusiv la Observator Special pe Antrna. Din ce am inteles eu strobingul se refera la tehnica de machiaj in care se pune accent pe iluminarea tenului. Daca pana acum iluminarea tenului venea impreuna cu conturarea acestuia, aceasta tehnica nu implica deloc conturarea ci doar folosirea ilumonatorului , indiferent ca e lichid, crema, pudra sau o combinatie a acestora. Tenul este iluminat in acelasi locuri: pometii, sub sprâceana, evental pe barbie. Zona T - frunte, nas, zona buzelor este pastrata mata. Trebuie precizat ca ilumatorul nu trebuie să aiba sclipici in el caci nimeni nu vrea sa arate ca un "disco ball". Tenul trebuie să fie radiant dar nu sclipicios. O ilustrare perfecta mi se pare Andra in noul ei videoclip " Niciodata sa nu spui niciodata" desi iluminatorul este pus nu doar pe pometi ci pe tot obrazul.
       Eu una la inceput am fost sceptică deoarece nu îmi doream sa fiu cum am zis o minge disco, dar am capatat încredere si acum chiar vreau sa imi termin din produsele iluminatoare. Eu folosec initial un iluminator lichid de la Sleek peste care adaug unul pudra tot Sleek.
       Voi ce pare aveti? Ati incercercat?

                                                                                        xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu