joi, 16 iulie 2015

Cum m-am apucat de planning (Plan with me)

   Poate v-aţi întrebat la ce folosesc acţibidurile sau mai frumos spus stickerele sau banda decorativă unui adult? Mai ales când v-am arătat în cumpoărăturile făcute că am devenit maniacă cu astfel de cumpărarături... în mintea mea se numeşte "building a colection" în mintea soţului se numeşte "manie".
    Dar înainte de a vă arăta trebuie să vă istroriesc, pe scurt (că doarme bebe) cum a început totul. După ce am născut am început să documentez fiecare alăptare într-o agendă şi tot acolo treceam şi greutatea bebeluşului. Nu era nimic frumos. Apoi am început diversificarea şi am început să adaug ce papă bebe şi cât (aşa ca o mămică cu Ocd). Am început chiar să adaug câte un sticker pentru nopţile dormite... puţine la număr...  Şi apoi am început să urmăresc YouTube-ul şi videoclipurile Plan with me... cu agendele lor spectaculoare de 50-75 de dolari (cu tine vorbesc Erin Condren!)...




   Şi mi-am luat eu un caiet studenţesc, am liniat o pagină pe toată luna şi fiecare sătămână ... şi apoi am decoarat.. cu stickere şi bandă decoarativă. Vă arat cum arată o săptămână terminată şi overwiew-ul lunii iulie (deşi nu e gata şi mai trebuie să adaug un weekend la munte). Apoi puteţi vedea cum arată decorate săptămânile ce vor urma şi  overview-ul lunii august.
 Luna iulie - pâna acum
 Săpămâna trecută






 Luna August Overwiew
 Prima săptămână din august

De ziua mea, tot în august
Poate părea copilăros, defapt chiar este plus că îţi trebuie timp... dar s-a dovedit o activitate foarte relaxantă şi  care  mă linişteşte. Seara când bebe adoarme mai repede reuşesc să decorez cam 3-4 săptămâni. Plus că aşa mi se pare că sunt mult mai organizată. Scriu acolo ce am de făcut, de am gătit, ce a mâncat şi cât copilul etc.
     Voi ce părere aveţi?
                                                                                      xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu