luni, 29 iunie 2015

Alte tipuri de cumpărături - mai şi iunie

   Spun alte tipuri pentru că nu mă voi referi la cumpărăturile tipice cu produse cosmetice sau de întreţinere...
 La capitolul produse pentru frumuseţe nu am deviat de la traiectorie prea mult.. un şampon pentru scalp sensibil de la Head and Sholders care deşi a fost ok şi mi-a atenuat mârcarimile capului a trebui să trec la ceva mai avansat că tot simţeam un discomfort ..aşa că l-am luat pe cel de la Eucerin.. sper să fie bun mai ales că a fost 40 lei.. dar la Eucerin mai sunt şi alte tipuri de şampoane pentru scalp sensibil eu sper că l-am luat pe cel bun. Deodorantul clasic.. şi un gel de duş..... DA! Am luat un gel de duş deoarece pot cu mândrie să mă fălesc că am rămas fără gel de duş.... le-am termiant pe toate... gata cu sticlele care îngreunau rafturile...cel puţin o perioadă...sper ca acum să mă rezum doar la câte unul pe lună.


    Acum să nu credeţi că dacă nu îmi mai cumpăr machiaje şi produse pentru corp.. sunt o cumpătată şi pun banii deoparte... sau îi investesc cu cap... oooo, nuuuu.... Nu cumpăr d-alea cumpăr d-alealalte... adică: Am devenit obsedată de planinnig sau defapt de a decora agenda personală.. iar mi se trage de la YouTube.. cu videoclipurile alea cu Decorate my planner sau My Erin Conrand planner.. Aşa că mi-am luat un caiet studenţesc cu spirală şi mi-am făcut eu a "dupe" după planerul Erin Conrad care costa 50 de dolari. Şi am dat comandă de stickere şi benzi decorative pe un site care se cheamă Casa Retro... Api am mai găsit stickere şi prin Carrfour (cele cu flori) sau prin Kaufland (cele cu Hallo Kitty). Dar obsesia nu s-a terminat încă pentru că mai vreau benzi deocarative că îmi plac la nebunie!!! Luna viitoare urmează altă comandă. Poţi să crezi că această comandă a fost 60 lei plus transport 80lei ?????

De prin supermarketuri:
P.S. cred că recuperez faptul că în copilărie nu am avut acţibilde şi multe carioci şi nici penar cu multe buzunare... şi am suferit că aia care aveau din Ungaria sau copii de şoferi de tir aveau chesti faine.. acum trebuie să recuperez..

O altă obsesie începută în mai a fost pentru scutece texile.. deşi mai greu de întreţinut am vrut să le încerc. În mai am comandat câteva cu buzunar de la diferite firme (cele mai ieftine adică de la 35 la 55 şi 65lei), plus un cover şi ceva accesori cum ar fi rola de hartie şi inserturi (să am mai multe). Acum mi-a venit comanda pentru cele tip pantalonaş din bunmbac şi bambus, să vedem cum sunt şi astea...

În mai comandă de peste 200 lei

În iunie doar 120 lei cu transport....

Cam aşa se duc banii.. tot felul de obsesii şi/sau hobbyuri..... Voi pe ce mai daţi banii?
                                                                                            xx, Cosmina

2 comentarii:

  1. sa le folosesti cu drag! eu chiar am fost mai cumpatata, nu de alta, dar am intrat la project pan, din nou :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adica sa le lipesti cu drag si sa le speli cu zambetul pe buze... Succes cu project pan-ul! La machiaje eu sunt non stop in project pan, haha!

      Ștergere