sâmbătă, 9 mai 2015

My 333 project for summer

My 333 project for summer

    Vara asta voi încerca proiectul  333, adică să îmi aleg 33 de piese de îmbrăcăminte cu care să îmbrac timp de 3 luni. Proiectul în original cuprindea şi încălţămintea şi accesoriile şi prima listă reuşea să le cuprindă pe toate .... dar am ajuns în faţa dulapului şi nu am reuşit să mă hotărăsc deşi 5 bluze cu mânecă lungă plus 2 cămăşi şi 2 cardigane e cam mult pentru sezonul cald.. poate ar fi mai potrivit pentru toamnă... Dacă aş mai renunţa şi aş ajunge la doar 3-4 aş face loc şi mi-ar încăpea şi încălţămintea adică tenişi, sandale şi balerini- (pe ultimi  nici nu îi am decoamdată.că nu am găsit nimic care să imi care ca ar fi comozi...toţi balerini ajung să îmi facă beşici şi răni la picioare,.poate îmi iau ghete de vară... că de mult mă tot gândesc). Dar pentru că e prima încercare cu acest proiect am zis să o fac uşor aşa încăt chiar să mă încânte şi să nu fie o corvoadă... În proiect nu sunt incluse hainele de sport, lenjeria, pijamalele, hainele de stat prin casă sau bijuteriile cu însemnătate gen verigheta, inelul de logodnă etc.
    Am făcut lista, am eliberat din dulap un raft şi am aşezat acolo tot ceea ce visez să port vara asta... Restul hainelor rămân în altă parte a dulapului şi sunt convinsă că nu le voi duce dorul.... Dacă din aceste 33 piese nu voi purta vre-una atunci la toamna acea piesă  cu siguranţă va pleca...probabil şi o parte din cele rămase pe dinafară vor fi evaluate pentru următorul sezon şi voi decide dacă să le păstrez sau nu. Îmi place proiectul deoarece ai hainele langă tine şi decicizi după 3 luni ce păstrezi şi ce nu. Oricum am mai făcut o curăţenie de primăvară în dulap şi am mai scos din lucrurile care chiar nu mai aveau ce căuta acolo.
     Cum a început totul? În perioada în care am fost gravidă şi mai apoi lunile în care am rămas cu o greutate mare am avut un număr limitat de haine: două perechi de pantaloni lungi, două perechi de pantaloni scurţi, vreo trei tricouri şi vreo trei bluze. Nu m-am simţit deloc privată de ceva erau doar deprimată din cauza greutăţi nu şi a lipsei hainelor. Am constatat că e frumos să ai puţine haine, nu te mai stresezi cu ce să te îmbraci, dacă toate merg între ele poţi face combinaţi nenumărate astfel încât nu ţi se pare că te îmbraci la fel... Oricum nimeni nu ţine minte toate ţinutele tale..
    Poate dacă aş începe lucrul aş pune şi vre-o două blazere şi poate încă o cămaşă.  La accesori am încercat să ajung tot la trei poseta, esarfă, ochelari de soare, nu am pus la socoteală ceasul, verigheta (lucruri speciale) şi nici cercei pe care nu îi mai scot din urechi de când i am luat (de vreo 6 luni).
    Cu alte cuvinte eu mă reyum deocamdată fdoar la 33 de haine .. acum sunt cu lista la 30 dar probabil se va mai strecura un tricou şi vre un maieu... Vroiam să încep initial la 1 iunie... să fie iunie, iulie şi august...dar paote dau startul pe 15 mai.... început de sezon estival...Sunt curioasă dacă mă va tenta din restul hainelor şi ce anume....
Alte inspiraţii găsiţi pe google image dacă daţi project 333 sau capsule wardrobe. cum sunt cele de mai jos. Deja mă gândesc ce trebuie scos şi ce trebuie adăugat pentru proiectul de toamnă.. mai ales că la noi toamna începe cu 30 de grade şi se încheie cu minus şi zăpadă



   Voi aţi auzit de acest proiect? V-ar tenta să încercaţi?
                                                                                                xx, Cosmina




Un comentariu:

  1. Cred ca daca as include doar haine, incaltaminte si o geanta pe lista, cred ca m-as incadra, da toamna sau primavara.

    RăspundețiȘtergere