vineri, 27 martie 2015

Produse terminate in februarie şi martie (cu reviews)

   Primăvara asta venită aşa de frumos şi călduros m-a inspirat să fac aceasta postare mai devreme.. plus că e un fel de curăţenie de primăvară prin rafuri. Nu ştiu dacă exagerez când spun că acest Empties este cel mai bogat EVER!.. Nu ţin minte să fi avut aşa de multe produse vreodată chiar dacă am avut două luni de acumulare. Şi e super că aceasta mare acumulare de produse terminate coincide cu primăvara..e ca o gură de aer proaspăt prin rafturi şi seltare...
    Acum am produse din toate categoriile: ten, machiaj, corp, unghii şi altele...
Pentru Corp şi păr
    Am fost extrem de fericită că am terminat un unt de corp de la Victoria Secret că în sarcină am exagerat cu cumpărarea lor şi mi-am luat prea multe.. şi chiar credeam că vor expira în baie mai ales că după nu am mai avut pielea uscată şi l-am folosit mai rar.. Pe primul l-am terminat luna trecută... dar chiar azi am reuşit să îl termin şi pe al doilea , plus că vara nu folosesc unt de corp doar cremă nuanţatoare, care e destul de hidratantă.. Cu siguranţă în iarnă îmi mai cumpăr dar trebuie să mă limitez doar la unul că e foarte hrănitor şi ajunge să mă fac la câteva zile.
    Şi cu masca de păr de la Revlon aceiaşi poveste, în sarcină aveam părul foarte uscat dar acum şi-a revenit. La început nu mi-a plăcut dar am descoperit că dacă o folosesc pe părul uscat e mai eficientă deşi ai nevoie de mai mult produs. Nu e extraordinară dar e ok.

Apa micelară de la Garnier şi deodorantul Lady Speed stick sunt mereu preferate mele şi nu mă bucur când le termin că oricum trebuie să le înlocuiesc cu altele. Am terminat parfumul Taylor Swift Wonderstruck şi pentru că sticla e aşa de drăguţă am mai ţinut-o încă o lună prin baie dar după această postare o arunc. E un parfum mai mult fructat cu note florale şi dulci, mi se pare că merge bine mai ales toamna dar eu l-am folosit mereu.
   Serul de la Loreal e de faţă dar s-a rătăcit printre celelalte produse şi nu mai am timp şi chef să refac pozele aşa că vă spun că nu m-a impresionat cu nimic. Mi-a plăcut textura lejeră, că nu are miros şi faptul că se absoarbe rapid dar nu am văzut nici o schimbare la nivelul tenului. Nu cred că îl voi recumpăra, voi încerca altceva. Aveţi sugesti de serumuri bune?
   Vasilina cosmetică de la Balea nu am terminat-o dar a expirat.. nu am folosit-o mai deloc deşi are zeci de moduri în care poate fi folosită.
   Am terminat şi un baton exfolinat de la Lush, Buffy arăta ca un săpun dar avea ceva migdale măcinate.. a fost ok.. deşi era tare scump

Pentru ten
 Întâi am terminat crema de faţă de la Philosophy - Hope in a jar şi pentru că comanda mea de pe Dolly Skin a durat două săptămâni să ajungă am reuşit să o termin şi pe cea de la Avon cu caviar. Cea de la Philosaophy e o cremă de zi uşoară, nu e grasă dar miroase ciudăţel..în final am ajuns să mă obişnuiesc cu ea dar nici acum nu înţeleg de ce e aşa de apreciată... a fost prin lucrurile preferate de Oprah. Cea de la Avon e tot o cremă non grasă dar lasă pe faţă o senzaţie de lipicios care dispare totuşi. Nici una nu e de recumpărat, prima datorită preţului şi a doua chiar nu  mi-a plăcut.  Pe finalul acestei luni am reuşit să termin şi gelul de curăţare tot de la Philosophy -Purity care deşi a fost doar de 60 ml m-a ţinut mult. Mi-a plăcut deoarece a fost foarte delicat şi facea spumă bogată.. dar pe lângă faptul că nu ştiu dacă la noi se găseşte presupun că e şi el scump... plus că şi el avea un miros la fel de ciudăţel (poate ale mele erau stricate?).
 Tot pentru ten am termiant două mostre de la Avene una cu o mască hrănitoare care a fost ok şi una cu un clenser exfoliat care mi.a plăcut la nebunie,am fost şi în farmacie să îl caut dar nu îl aveau aşa că mi-a luat de altă firmă (veţi vedea în altă postare) Gelul avea particule exfoliante pe care le simţea dar era totuşi delicat. Foarte bun.
Pentru unghii
Am termiant baza de unghii de la Loreal pe care sigur o voi recumpăra doar să o termin pe cea de acum... mi-a ajutat unghiile mult.. Lacurile de unghii mai aveau puţin în ele şi le-am golit în alte sticluţe cu culori asemănătoare. Acetona de la  Bourjois mi-a plăcut foarte tare chiar dacă nu reuşea să răzbească cu lacurile cu sclipici acum caut o variantă mai ieftină..dar tot posibilul să mă întorc la acesta, parcă e mai rapid aşa cu borcanaşul...
Machiaje
Am terminat fondul de ten Rimmel Mach Perfection - nu am fost mare fană a lui îl iubesc încă pe cel Weak me up. Aceta are putere mică spre medie de acoperire dar arată bine, nu încarcă tenul plus că fiind Rimmel e acceptabil la preţ.
   Am reuşit să termin şi un ruj, e de la Elf, mi se pare aşa de greu să termin rujurile... şi tare aş vrea să le dau gata pe toate.. că le am de ceva vreme.. Acesta e din gama mineral şi e Super BUN! Hrănitor, cu culoare.. etc. Tot de la Elf e şi tuşul de ochi pe care îl am de ani buni şi am crezut că e magic şi nu se va mai termina niciodată.. a ţinut foarte mult e un negru foarte pigmentat şi lucios şi m-am obişnuit cu peniţa lui că acum îi cam duc dorul. Creionul de ochi negru e cel mai bun pe care l-am avut vreodată e Pervesion de la Urban Decay e cel mai negru negru, dacă pot zice aşa, foarte pigmentat şi rezistă foarte bine pe linia internă.
  Următoarele trei nu sunt chiar gata, mai au un pic dar au fost folosite la maxim şi le am de foarte mult timp. Perluţele bronzante de la Avon cred că le am de 5 ani iar fardurile de obraz Elf Sudio deşi nu sunt foarte pigmentate mie mi-au plăcut că aşa aveam un look mai natural şi puteam să dau liniştită cu pensula în ele dar le am de vreo 4 sau 5 ani.... oricum devenea greu să ai iau produs pe pensulă. Aşa că o dată cu primăvara mai renunţăm la lucrurile vechi, mai ales când am altele care să le ia locul.
   Pe final am mai reuşit să adaug trei produse deşi la şamponul H/S nu e din meritul meu, eu l-am folosit de câteva ori apoi l-am abandonat în baie că am vrut unul pentru păr gras.. dar mister l-a consumat... Al doilea unt de corp termiant azi de care scriam mai sus tot de la VS şi spumant de baie folosit ca un gel de duş de la E'erbolario nu a mirosit aşa puternic ca celelalte două pe care le am (cel cu Narcise e cel mai tare dar şi cel cu iris e bun) doar că acesta a fost mai mare are 300ml, dar toate sunt hrănitoare şi delicate.
   La altele erau  vreo trei lumânări parfumate şi vre-o trei măşti de la Balea... dar nu le-am mai făcu poze.
                               Uite că am reuşit să termin si această postare mamut.. îmi era groază de ea.. că picea nu prea doarme.. dacă mai sunt greşeli de ortografie Sorry, dar nu mai stau să corectez textul..Sper ca mini review-urile să vă fie de ajutor. Mă bucur că am termiant atâtea şi sper ca în câtea luni să mai termin ceva machiaje.. că daca mă mut peste un an la casă nu aş vrea să iau cu mine colecţii de tot felul de produse..
         O primăvară excelentă!
                                                                                            xx, Cosmina




 

3 comentarii: