joi, 26 februarie 2015

Soluţii de scos petele

  Aceasta este una din postarile pe care vreau să o scriu de luni bune.. Vreau sa povestesc despre cum am încercat tot felul de produse de îndepărtat petele.. şi care au funcţionat şi care nu.. Dacă aveţi ceva ponturi vă rog să nu vă sfiiţi şi să le scrieţi mai jos.
    Înainte de apariţia bebeluşei, nu aveam mari probleme cu petele.. ocazional mai varsam cafeaua pe mine sau un pic de fond de ten, aşa că aveam mereu în baie Vanish lichid. Am preferat mereu varianta lichida... Dar după apariţia micuţei au apărut şi petele... De cele mai multe ori a fost uşor.. babeţica sau haine murdară o spălam în mână cu săpun când pata era foarte proaspăta, să spun aşa, şi funcţionează, cred că acesta e sfatul numărul 1.. să începărtezi pata cât mai repede. Dar într-o zi am descoperit o serie de pete enigmatice pe o şalopetă luată din dulap.. Nu am ştiut când au fost făcute sau ce fel de pete au fost.. primul instinct.. spălatul manual cu săpun... nici un rezultat.. a urmat apoi Vanish lichid.. (lăsat pe pată să acţioneze şi apoi pus cu detergenul în maşina de spălat) şi tot nimic....Eu de cele mai multe ori spăl la 30 de grade.. deoarece majoritate hainelor au 30 sau 40 de grade specificate, plus că nu vroiam să ridic temperatura mai mult şi să se decoloreze hăiniţa M-am gândit să îmi cumpăr Vanish pudră (încă nu apăruse variata Gold, pe care nu am încercat-o). Am reluat procedeul, pun pe pată las să acţioneze, apoi pun  şi în maşina de spălat alături de detergent.. tot nu a funcţionat..Parcă petele au fost decolorate un pic dar erau tot vizibile, şi încă bine.  Descurajată de aceste pete rezistente am fost la vânătoare prin magazine să văd ce altceva mai este. (P:S: Vânătoare de noi produse e foarte tare. deşi petele erau urâte.. să caut ceva nou a fost plin de entuziasm)
    Am găsit produsul de Dr. Beckmann, eu l-am luat din Dm dar apoi l.-am văzut şi  în Auchan. Mi-a plăcut că la capăt are o periuţă cu care să freci produsul pe pată dar din păcate nu a făcut nimic, chiar nimic.. chiar dacă am lăsa pe pată produsul cu orele...
    Apoi, am încercat soluţia de la Ariel, a fost singura care a avut rezultate vizibile, a decolorat petele foarte bine, dar erau tot acolo.. dar mult mai discrete. Drept urmare acesta va fi produseul pe care îl voi păstra de acum încolo în baie... bun, dar petele, ce s-a întâmplat cu şalopetuţa? Păi.. am pus-o apoi la înmuiat în apă cu detergent şi un pic de pudră Vanish şi am lăsat-o acolo 2 zile.. (că era ceva sărbătoare şi nu m-am mai chinuit să o clătesc) Şi după două zile şi o noapte de înmuiere petele au dispărut.. Nu ştiu dacă şi Vanishul a avut vre-o legătruă dar înmuierea îndelungată le-a venit de hac.. aşa că sfatul nr 2... pune la înmuiat cel puţin în apă cu detergent şi lasă aşa haina cel puţin o zi.
    Concluzia este că sunt multe produse pe piaţă şi de multe ori sunt bani arucaţi pe fereastră dar câteva tehnici bune ajută mai bine ca orice produs.. dar totuşi dacă tehnicile singure nu dau rezutate acum aleg Ariel.. dar şi Vanish-ul s-a răzbunat pe final...
    Voi cum procedaţi cu petele? Ce soluţii folosiţi?
                                                                                    xx, Cosmina




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu