sâmbătă, 18 octombrie 2014

Comandă lumânări Yankee Candle

    Deşi iniţial vroiam să aştept până la Black Friday, ca anul trecut nu m-am abţinut să  nu profit de reducerile pe care Yankee Land le-a avut. Am intrat pe site aşa într-o doară să văd ce mirosuri de toamnă au... şi aşa am dat de reduceri... Mi-am luat două lumânări medii şi două mici ... Bineînţeles că nu ştiam cum miros.... că nu m-am deplasat până la Mobexpert să văd dacă au... m-am bazat că majoritatea lumânărilor lor miros super... 

    Toate sunt variante pentru vară, dar pe mine nu mă interesează... important e să miroasă frumos. Drift Away miroase aproape ca un aftershave ... aşa mai masculin.  Summer Scoop şi Beach wood sunt mirosuri dulci, numai bune pentru luna decembrie....  True Rose e un miros discret de trandafir.. e prima lumânare de la ei care nu miroase puternic... un pic dezamăgitor..chiar dacă a fost la ofertă...  Am inceput cu ea că mirosul e perfect pentru toamnă... Mai erau şi altele care aveau nume tentante.... dar poate totuşi îmi mia iau câteva la Black Friday că doar stau ele.... Eu una folosesc lumânări parfumate doar în sezonul rece, când se întunecă mai repede şi e mai rece afară..mi se par foarte  relaxante.şi parfumează intreaga casa. E adevărat că sunt scumpe dar am încercat cam toate variantele din magazine şi nu găseşti cu miros puternic nimic.
    Cele madi au fost cam 58 iar cele mici 31 şi  26 lei asta pentru că au fost cu reduceri de 40% şi cu 50%.
     Voi utilizaţi lumânări parfumate? Care? Ce sugesti aveţi?
                                                                                                  xx, Cosmina


2 comentarii:

  1. Ah si eu mi-am comandat si au sosit ieri de atunci nu ma satur sa le miros , mi-am luat Christmas Cookie , Blissfull Autumn si Nature's Paintbrush...si sunt fara cuvinte , imi plac prea mult :)) Sunt perfecte pentru perioada aceasta si de Craciun .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miros super! Simeu am facut o noua comanda de black friday... am luat si eu Christmas cookie si nature's paintbrush...

      Ștergere