sâmbătă, 30 august 2014

Produse terminate si mici cumpărături

    Uite că au mai trecut două luni ...şi am mai terminat ceva produse...dar pentru că scriu aşa de rar m-am gândit să vă arat şi cumpărăturile din luna respectivă.....

Luna Iulie - produse teminate


 Am terminat şi eu un lac de unghii, nu îmi vine sa cred... Majoritatea se uscau... nu ţin minte de când nu am mai terminat unul... Corectorul de la Elf..deşi ieftin ..nu e bun de nimic... a trebuit aruncat..nu face chiar nimic. CC creamul a fost prea gras pentru mine mai ales vara, dar l-am terminat pentru că avea SPF20.
 Mi-am terminat toate gelurile de duş.....acum cumpăr doar câte unul.(sper!)
          Cumpărături

     Gel de ras, gel de duş, ser anti-cădere, dischete demachiante

Luna August - produse termiante

Gel anticelulitic- sper să apuc să ii fac un review comparativ cu alte produse , acesta nu m-a plăcut tare; deodorante şi gelul de duş al lunii
       Cumpărături

Gel de duş, şampon, mască de faţă (care imi place!), deodorante, Baby Lips de la Maybelline ...să îl încerc şi tot de la Maybelline The rocket - deşi nu aveam acum nevoie de o nouă mascara..nu m-am puut abţine.... mai calcă omul strâmb.... Plus un nou spray de fixare a machiajului de la Alverde deşi nu l-am terminat pe celălalt.. era mereu în geantă şi am vrut unul pentru măsuţa de machiaj.
   Şi pentru că mama mi-a cerut să o cadorisesc cu un ruj... am hotărât să fac curat la acest domeniu ...
SE ARUNCĂ - deoarece sunt foarte vechi, unele s-au topit rău.... etc :



Se donează  - toate sunt culori pe care mama le-ar purta.
Două Avon şi cel din dreapta e Maybelline.
Mă bucur că am mai eliberat din lucruri, e foarte terapeutic....
                 După acest post record sper să apuc să mai fac ceva review-uri...
                                                                                              xx, Cosmina

2 comentarii:

  1. eu am folosit f. mult ccul de la Elmi luna aceasta, intr-adevar nu il recomand tenului gras

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am tenul normal, dar cu caldurile astea.. e clar ca transpir mai mult, nu il recomand nici tenului normal, doar cele cu pielea uscata se pot bucura de el.

    RăspundețiȘtergere