marți, 19 august 2014

Gel de curăţare a feţei Bioderma

     Un alt ăprodus Bioderma la varianta travel size, de 100ml este gelul de curăţare a feţei. Este din gama Sebium si este destinat celor cu tenul combinat sau gras, acneic. Eu am tenul normal deci nu pot spune cum afectează un ten gras sau dacă ajută la estomparea coşurilor.

          Mie îmi place mult. O picătură mică ajunge pentru toată faţa. Curăţă delicat, are un miros proaspăt, fresh , nu imi usucă tenul  şi nici nu îl irită.  Nu are parabeni şi este hipoalergenic. Chiar dacă nu este dedicat tenului meu acum ca a fost foarte cald şi am transpirat mai mult.. chiar m-am înţeles bine cu el. Cred că am să îl recumpăr. Fiind aşa de delicat cred că ar merge şi celor cu ten sensibil... tenul meu are momente când e sensibil.. dar cu acest produs nu am avut probleme.
      Se găseşte în farmaci chiar şi în variantă aşa de mică... merită încercat.
                                                                                                     xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu