marți, 10 iunie 2014

Spray termo-protector Kera -review

    Eu una nu am mai auzit de această firmă până când nu am dat nas în nas cu ea la supermarket (eu l-am luat din Carrfour). Scrie că e produsă în Franţa şi denumirea completă e Kera Science. Eu aveam nevoie de un spray termo-protector deoarece cel de la Gerovital se termianse...  aşa că am riscat şi l-am cumpărat pe acesta. Spun "am riscat" deoarece chiar nu citisem nimic despre produs sau despre firmă în general. Şi după ce am ajuns acasă am căutat ceva review-uri şi nu am găsit nimic.

    E greu să faci un review la un spray termo-protector deoarece nu prea poţi testa ceea ce e cel mai important: cât de bine îţi protejează părul de acţiunea nocivă a căldurii datorate foenului, plăcii sau ondulatorului.  Eu una nu folosesc decât foenul pentru că nu prea îmi place să stau cu părul ud..dar dacă vine canicula cred că voi renunţa şi la el. Placa sau ondulatorul nu le folosesc decât la ocazii, adică foarte rar.
    Am mai avut spray termoprotector şi de la Balea - dar îmi îngreuna părul şi nu mi-a plăcut , şi de la Gerovital şi Tresemme care au fost bune - adică nu mi-au îngrăşat părul, nu l-au îngreunat etc.
   Acest produs mi se pare bun. La fel ca cele menţinonate mai sus  nu îmi îngreunează părul, nu îl îngraşă, are un dozator bun care împrăştie bine produsul..nici prea mult, nici prea puţin... Ceea ce îl diferenţiază este faptul că miroase foarte bine, fructat,  cele pe care le-am avut anterior nu aveau nici un miros. Mie îmi place, deşi după  uscare nu se simte foarte tare..doar aşa un pic... Spune că este şi pentru netezire..lucru pe care nu prea pot să îl confirm sau infirm deoarece  nu prea am probleme cu firele rebele.. dar parcă nu se mai electrizează aşa de tare după ce în usuc.. am spus "PARCA".... Eu în magazin nu am văzut decât această gamă Super liss, dar probabil că au ei şi alte tipuri...dar poate doar testează piaţa.sau era Carrfourul meu prost aprovizionat.
     Vine în ambalaj de 300 ml, adică o cantiate considerabilă şi costă cam15 lei  dacă mai reţin eu bine.. Adică e avantajos. Eu una sunt mulţumită de acest produs. Voi aţi încercat ceva de la această marcă? Ce părere aveţi? Vă tentează să îl cumpăraţi?
                                                                                                   xx, Cosmina

Un comentariu:

  1. Eu îl am şi îmi place foarte mult...nu prea imi dau seama daca protejează de căldură sau nu...si parcă lasă părul un pic moale pe lungime, iar mirosul îl asociez cu merele verzi.

    RăspundețiȘtergere