marți, 24 iunie 2014

Cumpărăturile lunii iunie

   Deşi luna nu e încă gata..eu fac postarea asta acum... ca poate mai încolo nu am timp ..... si acum sunt cam pe fuga.. Asa ca voi lasa mai mult imaginile pe post de cuvinte...
    Cel mai mult am cheltuit pe accesorii.. Două genţi - una verde din Berska pentru laptop..dar o port pe post de poşeta că e uşoară şi încăpătoare şi una Fila din Deichmann pe post de geanta de mamica (cu arsenalul de scutece şi cremiţe)
      Apoi mi-am ânoit âncaltarile pe vara asta cu o pereche noua de balerini din Deichmann şi o pereche nouă de sandale comode din H&M... La cosmetice nu cred că am exagerat luna asta... Ce ziceţi? Urmează review la Apa micelară de la Garnier... şi la şamponul Le petit Marseilials.. că despre autobronzantul Alverde am tot scris numai de bine iar gelul de duş nu e nimic special....
      Am uitat sa fac poza la gelul anticeluliic Supliform de la Hofigal... poate va urma şi la el un review..dar numai după o testare riguroasă şi de lungă durată.. A fost mai scump..50 lei pe un bocan mare.. sper sa merite!




                 Sper să nu mai cheltui nimic luna asta.adică cele 6 zile ce amu mai rămas.
                                                                                                                  xx, Cosmina

3 comentarii:

  1. Foarte dragute gentutele!
    Gelul de la Adidas si lotiune micelara sunt printre preferatele mele!
    Trebuie neaparat sa incerc si eu autobronzantul de la Alverde :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gentutele sunt foarte practice..incap multe in ele.. Gelul de dus nu prea ma incanta la miros..dar e cremos si eu chiar sper sa mai tonifice ceva.. cred ca am sa il recumpar.

      Ștergere