luni, 2 iunie 2014

Avon super-shock Max mascara- review

   De mult timp nu am mai fost aşa surprinsă de un produs de la Avon ca de acesta, plăcut surprinsă vreau să zic.
   L-am cumpărat prin primăvară dar pentru că avem multe alte rimeluri deschise l-am păstrat sigilat pâna de o lună sau aşa.
    Îmi place mult acest produs. Auzisem lucruri pozitive despre el, care s-au şi confirmat. Are o periuţă cu perii mulţi şi foarte mici.  Dintr-un strat îţi defineşte foarte bine genele şi adaugă volum, la al doilea strat le şi lungeşte. Nu este rezistent la apă şi nu adună genele la un loc. Mie îmi place  efectul. Scoate foarte bine genele în evienţă. NU are o formulă foarte lichidă dar se aplică foarte uşor. NU arată ca genele false dar arată bine.... Dacă folosesc înainte şi un cleştişor de gen (cel de la ELF îmi place cel mai mult) arată super.
   Eu sunt încântată de această mascara. Se pare că această gama Super-Shock îmi prieşte...creionul negru din această gama a fost SUPER! Nu mai ştiu cât am dat pe acest produs dar ştiu că a fost la ceva ofertă.
Voi l-aţi încercat? Ce părere aveţi?
                                                                                                  xx, Cosmina

Un comentariu:

  1. Si eu l-am folosit muult timp , si eram multumita :D Dar cum nu mai sunt reprezentant avon , nu am mai avut de unde sa imi iau . Oricum am gasit ceva mai bun , dar ramane un rimel de baza :))

    RăspundețiȘtergere