luni, 19 mai 2014

Produse terminate în martie şi aprilie

      Uite ca au trecut deja două luni de când nu am am postat nimic. Serviciul de nouă mamică îţi cam consumă atât timpul cât mai ales energia... Mereu m-am gândit la ce să scriu şi cum să scriu dar în puţinul timp liber am preferat să mă întind în pat să dorm sau să mă uit la televizor.... da.... e adevărat...oboseala şi lenea îşi fac de cap
      Acum încerc să scriu acastă postare (sper să nu se trezească bebe) care însumează două luni de produse terminate.. recunoasc că nu sunt multe în fiecare lună aşa că mă gândesc ca de acum înainte să postez aşa mai condensat două sau chiar trei luni odată....
     În februarie am anticipat că nu voi face postarea pe martie şi am prezis că voi termina următoarele produse.. aşa a şi fost..mai puţin fondul de ten de la Revlon... deoarece nu m-am mai machiar decât rar, cam o dată pe săptămână, plus că fiind deschis îl folosesc doar sub ochi şi pe nas.
Pe lângă acestea am mai reuşit să termin încă câteva:
  Mascara Telescopic waterproof de la Loreal - nu mi-a plăcut
Balsam de buze de la Himalaya - e ok
Victoria Secret Creion jumbo de buze - foarte hrănitor
Gelul de duş de la  Lush Rose Jam - mie nu mi s-a părut că miroase a trandafiri ..maimult a vin fiert.. din acest motiv m-a dezamăgit rău de tot, e primul produs Lush care nu.-mi place cum miroase
Masca de faţă de la Avon cu caviar.- nu face mai nimic.. curăţă uşor...
      Pe lângă acestea am hotărât să mai arunc din produsele pe care nu doar că nu le folosesc dar sunt şi de ceva ani prin seltare
 Două creioan NYX Jumbo unul negru şi unul albastru
Elf liplock pencil... nu l-am folosit deloc
Elf primer / plumper - nu mi-am plăcut şi nu l-am folosit
În luna APRILIE am reuşit să termin:
 Crema împotriva vergeturilor de la Palmers am folosit-o pe durata sarcinii... şi e foarte hrănitoare şi miroase a ciocolată... nu mi-au apărut vergeturi..dar cred că şi genetica joacă un rol foarte mare
Untul de corp de laVictoria Secret e super bun.. (mai am două de terminat..dar nu vrea să rămân vreodată fără el) -produs HG
Bioderma apă micelară.. e aceiaşi sticlă ca ami sus.... am uitat că era deja pozată (sorry!) -alt produs HG
Deodorantele mele Lady Speed Stick gel - produs HG, e cel mai de încredere deodorant şi deo rol de la Alverde... varianta asta cu miros de mango, deşi miroase bine nu e aşa de bun ca cel clasic sau cel cu aloe.
Gelul de duş de la Victoria Secret mi-a plăcut foarte mult dar să fiu sinceră nu se merită doar pentru miros 
să dai 40 lei pe el.. doar aşa de răsfăt... Acum mai am două în baie din game diferite dar acesta e cel care mi-a plăcut cel mai mult.
Şerveţele de copii Tip.. acum că am copil dacă e cazul le voi folosi pe cele de la Pampers sensitive..care le iau fetiţei... dar nu prea am mai folosit şerveţele umede pentru demachere.. doar Bioderma
           Nu sunt multe produse aşa că ideea cu condensarea cred că o păstrez, deşi nu suport să ţin mult ambalajele goale prin casă..le voi face poză la final de lună la câte sunt şi apoi le voi arunca.
          Unele din produsele arătate au review-uri pe acest blog dar nu mai apuc să vă las linkul... sper încăcă am descris pe scur ca un mini review produselecare mi-au plăcut...
          În cazul în care aţi ajuns până la final cu cititul Vă Mulţumesc!
                                                                                                          xx, Cosmina    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu