marți, 4 martie 2014

Elmiplant Ser Antirid Regenerant pentru ochi

                                                                       MINI REVIEW  
     După cum poate aţi văzut la începutul lunii mi-am cumpărat de la Elmiplant atât CC cream-ul, review aici cât şi acest ser antirid pentru ochi.  De mult timp nu am mai avut un produs special pentru ochi deoarece am renunţat la a-mi cumpăra creme speciale pentru ochi. Deşi e adevărat că pielea de sub ochi e mai sensibilă cred că o cremă bună de faţă, indiferent că e doar hidratnată sau antirid, e la fel de bună pentru zona de sub ca pentru cea de pe faţă. M-am uitat la compoziţia cremelor pentru zona ochilor şi nu sunt cu nimic diferite de cele pentur faţă...e daor o strategie de marketing, să plăteşti mai mult pentru mai puţin produs. Cu toate acestea fiind spuse cuvântul SERUM m-a determinat să iau acest produs... Sunt fana "serumurilor" (nu ştiu dacă pluralul e corect) şi înţeleg prin serum  un produs de cosmetică mult mai uşor decât o cremă care are în compoziţie substanţe benefice pielii, care se absoarbe uşor şi astfel permite ca substanţele din el să pătrundă mult mai adânc în straturile pielii.Aceasta ar fi definiţiea mea.

     Revenind la produsul cumpărat.  Are doar 15 ml şi vine sub formă de tubuleţ cu pompiţă, foarte uşor de dozat. Pe ambalaj spune din start că reduce ridurile şi cearcănele şi îmbunătăţeşte aspectul conturului ochilor. datorită ingredientului activ Resistem (ingredient dezvoltat de ei). Nu conţine parabeni, parafină sau coloranţi. Textură non-grasă. Excelentă bază pentru machiaj. Este indicat vărstelor de 35,40,45 ani. Ca folosire este sugerată aplicare de două ori pe zi, dimineaţa şi seara pe tenul curat, masând uşor.
    Este o cremă albă, parfumată uşor, miroase proaspăt. Se abosoarbe repede în piele şi nu lasă senzaţia de gras.
          Recunosc că în prima săptămână nu am aplicat-o decât o dată pe zi, abia acum de mai bine de o săptămână şi jumătate am reuşit să fiu constantă şi să o aplic de 2 ori pe zi. Pentru că am avut o periaodă relaxantă, în care m-am odihnit şi nu m-am stresat mai deloc nu am cearcăne proeminente. Ele există dar sunt ok, zic eu. Am în schimb sub ochi riduri fine deşi nu am încă 35 ani.
         Din ceea ce zic ei nu pot să spun că am observat ceva schimbări la nivelul ridurilor sau a cearcănelor, deşi folosesc serumul de mai bine de 3 săptămâni. E adevărat însă că textura este non grasă şi este excelentă ca bază de machiaj. Îmi place că se absoarbe repede în piele.
    Ce mai susţin ei: 
Imediat conturul ochilor este mai hidratat, pielea devine mai suplă şi catifelată. DA, spun eu, deşi nu aveam pielea uscată şi foarte mare diferenţă nu e...
După o săptămână pielea îşi recapătă luminozitatea  şi aspectul tânăr. Sincer nu am observat..poate pentru că nu şi-a pierdut-o niciodată (hahaha!!!)
După 4 săptămâni conturul ochilor devine mai ferm iar ridurile şi pungile de sub ochi sunt vizibil diminuate. Asta rămâne de văzut dar vă spun sincer că nu mă aştept la ceva spectaculos deşi dacă nu văd îmbunătăţiri la micile mele riduri de 30 de ani..m-aş mira să funcţioneze la cele care au riduri un pic mai adânci la 40 sa 45 de ani. Dacă vor fi rezultate vizibile voi veni cu un update la acest post, probabil când voi termina tubul.
 Concluzie: Chiar dacă nu văd îmbunătăţiri cu privire la riduri, cearcăne sau luminozitate, îmi place produsul deoarece e aşa uşor, se abosarbe imediat, e non-gras şi pot imediat după să aplic machiajul sau crema de noapte. Dacă nu văd nimic vizibil până la terminarea tubuleţului nu am să îl recumpăr pentru a putea încerca alte produse, dar cât îl am mă bucur de el, adică fiindcă a fost la un preţ rezonabil nu regret că l-am luat.
    Voi l-aţi încercat? Ce părere aveţi? Vă tentează să îl cumpăraţi?
                                                                    xx, Cosmina




Un comentariu:

  1. l-am cumparat si eu. La mine are efect de hidratare si putin mai multa luminozitate a tenului. nu sunt insa sigura ca e de la produs pentru ca in paralel iau si ulei de canepa care are efecte minunate asupra tenului si nu numai.

    RăspundețiȘtergere