joi, 20 februarie 2014

Elmiplant CC cream -review

   Se pare că a apărut şi la noi mania BB cream şi acum cea CC cream. Aceasta este prima CC cream pe care o observ eu la noi pe rafturi..nu ştiu dacă nu cumva mai are MaxFactor şi Loreal. Oricum este prima CC cream pe care o încerc după nenumărate BB cream (Garnier, La RochePosay, Rimmel, Maybelline). Multe speranţe nu mi-am pus în ea datorită uşoarelor dezamăgiri cu cremele BB. Ştiu că mai mult e markentig decât adevăr. Oricum preţul avantajos (undeva între 20 şi 25 lei -nu mai ţin minte precis) m-a determinat să o încerc.
     Ca o scurtă introducere vreau să clarific ce ştiu eu despre aceste CC cream în general... unde ar trebui să se situeze. Dacă BB cream vine de la Beauty Balm, CC cream vine de la Color Corection. O cremă CC ar trebui să îndeplinească toate standardele unei BB cream (adică să uniformizeze tenul, să hidrateze,să ofere protecţie UV, să ofere ingrediente necesare pielii gen vitamine, peptide, uleiuri etc) şi ca plus să ofere o acoperire mai mare că doar e Color Corection. Cu alte cuvinte dacă o BB cream e o creamă nuanţatoare cu mai multe efecte pozitive, o CC cream ar fi un fond de ten cu la fel de multe efecte. Partea care m-a dezamăgit la cremele BB a fost faptul că nu poţi spune că aveau cine ştie ce ingrediente anti-îmbătrînire sau pentru menţinerea tenului... Nici această CC cream nu e mai deosebtă în acest sens. Are ceva extract de gutuie..care pe lângă hidrateare nu cred că mai face ceva... Adică nu e o CC cream cât e tot o BB cream ...doar că aşa suna mai bine.
     Dar să revenim cu ceea ce pretinde această cremă nuanţatoare... şi părerea mea despre ea. Crema vine într-un tubuleţ, uşor de dozat, foarte practic şi igenic.Este fără parabeni şi fără parafină. Are un gramaj de 50ml. Am luat nuanţa deschis şi mi se potriveşte bine.


1. uniformizează nuanţa tenului şi păstrează un ten radiant de-a lungul zilei, datorită pigmenţilor naturali şi ingredientelor active naturale. DA aici sunt deaccord cu ei.
2. Acoperă imperfecţiunile, precum coşuri, pete, semene ale oboselii şi riduri fine..Din păcate NU.Cu un stat nu faci decăt să uniformizezi nuanţa tenului şi să îi dai luminozitate, al doilea strat mai acoperă ceva..gen semnele de oboseală, dar dacă ai coşuri, pete, cearcăne acestea nu vor fi acoperite, doar uşor estompate. Eu am pistrui, care nu sunt foarte vizibili dar nici pe aceştia nu îi acoperă (deşi cele mai multe fonduri de ten îi acoperă fără probleme că nu sunt foarte închişi).
3. Luminează tenul punând în evidenţă tonul său natural. DA, deşi nu ştiu ce vor să zică cu tonul său natural... că este o cremă cu nuanţă gălbuie...dar fiind aşa de uşoară probabil că se potriveşte marii majorităţi
4. Oferă hidratare imediată ce durază pâna la 24 de ore datorită extractului de gutuie 100% natural, şi a Hydro-nutrient 24h. DA. oferă hidratare imediată care durează, e clar că nu am testat-o 24 h. NU ştiu ce e Hydro-nutrientul..poate fi banala glicerină din orice cremă sau fond de ten... sau orice ulei de plante.(în ingrediene văd uleiul de ricin) deci nimic super fantastic.
5. Pătrunde rapid în piele datorită formulei sale lejere, în timp ce oferă acoperie optimă DA pătrunde rapid în piele la primul strat şi are o formulă lejeră dar NU, nu oferă acoperire iar la al doilea strat nu mai pătrunde aşa de bine în piele..din contră tenul rămâne destul de gras şi necesită pudră pentru fixare (astea în condiţiile în care eu am un ten normal şi nu e deloc gras)
6. Protejează pielea de razele UV şi de îmbătrânire prematură SPF 20 . Aici zic DA..că nu am cum să îi contrazic dar problema e că nu precizează dacă e doar pentru UVA sau şi pentru UVB (dealtfel nici o astfel de cremă din comerţ de la noi nu prea precizează şi dacă vrei cu aevărat o protecţieanti UV îţi iei din farmacie o cremă care să fie Broad Spectrum adică şi UVA şi UVB, şi multe semne de plus, ambele tipuri de raze fiind nocive
        După cum se vede are multe părţi biune dar şi ceva lipsuri. La folosire este recomadat să aplici al doilea strat pentru a mării puterea de acoperire.Eu am folosit mereu două straturi că la un singur strat nu acoperea deloc, doar uniformiza tenul... Dar cu al doilea strat vine şi senzaţia de ten prea gras şi nu mai intră aşa de uşor în piele.


Pe scurt:
Avantaje:
- hidratează
- uniformizează tenul
- protejează UV cu Spf 20
- formulă lejeră
- preţ mic
- se găseşte în supermarketuri
- tub igenic şi uşor de folosit
- nu are parabni sau parafine
Dezavantaje:
- nu este potrivită tenului gras sau pentru la vară (decât dacă ai tenul uscat)
- oferă acoperire mică a imperfecţiunilor
- la al doilea strat ai nevoie de fixare cu pudră chiar dacă ai ten normal
- nu rezistă bine la transfer dacă ai pus şi al doilea strat (se ia pe telefon sau pe haine în primele ore)
- nu are nutrienţi speciali decât extractul de gutuie care e pentru hidratare.. şi ceva ulei deci nu pot spune că se remarcă pentru ingredinetele deosebite. Orice cremă are un ulei în compoziţie care să ofere hidratare
       În concluzie: voi continua să o folosesc în sezonul rece, dar sunt sigură că din luna mai nu o voi mai putea folosi, dacă vine căldura. E o cremă OK, ca multe alte BB cream-uri de la noi, NU o voi recumpăra. Mai are o variantă anti-îmbătrânire...dar nu ştiu dacă o voi încerca...am să îi studiez ambalajul cu atenţie.
       Voi aţi încercat-o? Ce părere aveţi despre ea? Vă tentează să o încercaţi?

                                                                                      xx, Cosmina

4 comentarii:

  1. Am citit cu interes postarea ta....e foarte la obiect.Spuneai la urma si despre varianta anti -imbatrinire...nu stiu daca ti s-ar potrivi avand in vedere ca acea varianta este potrivita si recomandata varstelor 45-55 de ani....dar nu te opreste nimeni sa nu o incerci..mai stii? poate merge si la tenul tau :)...eu o sa o incerc incepand de maine pentru ca tocmai am achizitionat-o...Mor de curiozitate sa vad cum se comporta.Despre varianta asta despre care spuneai tu pot doar sa-ti spun ca la tenul meu s-a comportat neasteptat de bine....adica nu s-a prea luat pe haine si telefon,as putea spune ca mi=a estompat petele de pe fata atit cat sa nu le mai vad eu aproape deloc(asta inseamna ca eu tot le vad stiind ca sunt acolo),mi=-a lasat fata foarte fina si cu o nuanta uniforma....dar fireste ca am fixat cu pudra...altfel nu prea cred ca as fi avut rezultatele astea.Si inca ceva...este ora 19:45 acum cand iti scriu....am aplicat cc cream-ul acesta cu extract de gutuie intr-un singur strat destul de generos(ca sa nu pun 2) azi dimineata cam pe la 7:20....si rezista ca si ferestrele Q-Fort....Sa vedem cum o fi cc cream-ul pentru doamne expirate ca mine :D....glumesc fireste,dar ma incadrez la categoria 45-55...poate o sa scriu pe facebook parerea mea despre aceasta varianta cu extract de caviar si ceramide.O seara faina :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt sceptica cu privire la varianta anti-imbatranire deoarece cele mai multe astfel de creme sunt de regula un pic mai grase, mai hidratante..desi sunt curioasa prin faptul ca are ceramide.... ma bucur ca tie ti se potriveste, fiecare cu tenului lui mai mult sau mai putin mofturos... De rezistat a rezistat ok...dar nu am incercat mai mult de 8 ore, chiar daca s-a mai transferat. Sper sa iti placa si cea noua la fel de tare!

      Ștergere
  2. Abia astept sa incerc si eu cc cream-ul asta!Are loc fruntas pe wishlist-ul meu..

    RăspundețiȘtergere