joi, 23 ianuarie 2014

Produsele Benefit - primele impresii

        Nu ştiu de ce mă feresc să folosesc termenul de review pentru această postare. Parcă sună mai bine "primele impresii". Poate pentru că sunt produse mini size sau pentru că le-am folosit minim de 2-3 ori? Oricum Mini review sau Primele impresii tot cam pe acolo e, nu?
      În vacanţă de vară mi-am ales de ziua mea din Franţa kitul de la Benefit How to look the best at everything" fără să ştiu că şi Sephora din Cluj are acum produse Benefit (fusesem acum 2-3 ani şi nu ţineam minte să fie). Kitul în nuanţa Light conţine produse mini: -un primer Porefessional, un fond de ten Hello Flawless, o pudră Hello Flawles şi două nuanţe de corector Boi-ing. M-am bucurat că produsele se potrivesc foarte bine nuanţei tenului meu. am ales acest kit deoarece atunci mă uitam după un corector sau anticearcăn bun şi cum acesta venea cu 2 variante de culoare, chiar dacă mini, am zis că e mai ok aşa că încerc şi alte produse.. decât să iau unul mare care să nici nu îmi placă.
     De Crăciunul acesta m-am cadorisit cu încă un kit Benefit, de aceată dată pentru obraji Go Tropi Coral. Şi acesta conţine produse mini-size gen: iluminator lichid High Been, lichid pentru obraji sau buze Cha cha tint, un fard de obraz Coralista şi un gloss în aceiaşi culoare Coralista.L- am ales deoarece vroiam să am un fard de obraz de la Benefit, eram între Coralista şi cel nou Rockateur ..şi aşa am ales kitul acesta care vine cu mini blushul dar şi alte produse.


    Pe ansamblu pot spune că sunt produse bune dar nu m-au dat pe spate .Pe YouTube lumea tot vorbeşte de ele, şi înţeleg că sunt bune..dar multe pot fi înlocuite cu variante mult mai ieftine.
    Fondul de ten şi pudra nu mi se par deloc deosebite. Eu am tenul normal, sensibil, acum că e iarnă are tendinţe de uscare. Fondul de ten nu e nici hrănitor nici mat, între. Cred că s-ar potrivi mai tutuor tipurilor de ten, mai puţin poate celor cu ten foarte gras sau foarte uscat. Oricum parcă îmi place mai mult fondul meu de ten Weak me up de la Rimmel. La fel şi pudra - cea de la Rimmel Stay Matte sau cea de la Maybelline Dream Matte (parcă aşa se numeşte!) sunt la cam la fel: uşoare, discrete nu îngreunează tenul. Corectorul nu prea mi-a plăcut. Eu l-aş fi vrut pentru sub ochi, anticearcăn dar cred că e destinat mai mult pentru coşuri sau alte probleme. E foarte gros, ca o pastă care s-a uscat. Nu mi se adună sub ochi dar se aplică mai greu, cu degetul daca încălzeşti un picprodusul prin frecare uşoară înainte e mai ok. Primerul e produsul care îmi place cel ma mult din  kit, asta chiar dacă nu am probleme mari cu porii. Iniţial pare cremă dar aplicat ai senzaţia aia de pudră sau de silicon. Nu am încercat pâna acum decât primerul de la Elf, care e mai mult tip gel, dar  e ok şi el. La nivelul porilor nu am văzut mari diferenţe, poate pentru că nu sunt giganţi (asta nici vara.când l-am folosit prima dată). După acest primer fonul de ten se aplică ami uşor şi întradevăr durează mai mult. Dar chiar dacă îmi place nu cred că mi-aş lua varianta full size, asta pentru că nu am probleme mari cu durata fondului de ten, mai ales dacă aplic un pic de pudră şi nici cu porii. Oricum eu sunt în căutarea primerului de la Rimmel despre care am auzit lucruri bune.sau poate pâna la vară vine şi la noi primerul Maybelline Baby Skin. Pe călduri mari mi se pare util un primer..sau la evenimente deosebite...dar nu unul aşa de scump..Pensula care a venit pentru aplicarea pudrei o folosec la contrul feţei.mi se parefoarte ok pentru aşa ceva.

   Iluminatorul îi place, pare uşor rozaliu-argintiu  la aplicare dar masat în piele e foarte discret. Am unul de la Sleek, tot lichid, doar că e auriu şi e destul de asemănător. Culoarea pentru obraji şi buze e poate cel mai inedit din produse... Ar trebui să păteze dar nu văd asta.. poate nici culoare nu se potriveşte tenului meu foarte alb acum iarna.. Şi el e foarte discret..poate un pic prea discret... Mi-ar fi plăcut mai mult culoarea BeneTint, un roşu-roz mai puternic dar după cum spuneam vroiam blushul Coralista şi aşa a fost kitul. Blushul îmi place cel mai mut din kit. Nu doar culaorea de coral dar fapul că deşi nu are particule de sclipici lasă un efect de satinat pe obraz, e pigmentat dar nu foarte..chiar îmi place.. Acum mă gândesc dacă nu era mi bine să îmi iau în locul kit-ului direct varianta full size, dar atunci nu ştiam cumva fi... şi parcă dacă dai 130 de lei pe un kit cu mai multe produse ..pare că pe produs nu e aşa de mult. Şi glossul e deosebit. Nu e lipicios deloc, miroase frumos şi chiar aplicat singur dă o culoare discretă. Nu e foarte lucios, nu are sclipici.
   În concluzie produsele sunt bune dacă nu foarte bune, dar nu sunt unice sau de negăsit altele la preţuri mai rezonabile. Primerul, şi culoarea de obraji (tint-ul) sunt produse mai inedite, deşi primer are şi Nyx şi Elf... iar blush chiar dacă nu lichid poţi găsi cremă. Blushul îmi place mult pentru culoare şi pentru finish.
   Am uitat să spun că ambalajul este adorabil, cutiuţele tip cărţi se pot refolosi deoarece tot ce e în interior se poate scoate. Le voi pune în bibliotecă la fianal doar că acum nu am ce face cu pudra şi blashul pentru că acestea nu vin cu capac şi u am încă o Z palette.
   Voi aţi încercat produse Benefit? Ce părere aveţi despre ele? Dacă nu aţi încercat vă tentează ceva anume?


                                                                          xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu