vineri, 13 decembrie 2013

Tratament de păr L'oreal Nutri-Gloss Cristal -review

De mult vrea să realizez acest post..e unul din acele posturi pe care le tot amân....
     Prin august când mi s-a termnat şi masca şi balsamul mi-am zis că nu mai are rost să îmi cumpăr şi balsam şi mască, ci doar mască..deoarece balsamul nu hrăneşte ci mai mult cosmetizează părul (să nu se electrizeze, să fie uşor de pieptănat, să fie mai moale etc), probleme cu care eu nu mă confrunt.. Aşa ma ajuns să mă uit doar la măşti de păr. Am ales-o pe aceasta deoarece citisem pe undeva de bine despre ea...
Are 200 ml, şi se prezintă într-un tub de plastic cu capul în jos..ceea ce îmi place..că face ca produsul să iasă mai uşor din tub.A costat undeva pe la 20 lei şi am luat-o dintr-un supermarket.. cred că era Real..dar nu mai ştiu...

     Destinată părului lipsit de strălucire, normal spre fin... Al meu nu pot spune că era lipsit  de strălucire dar e fin..
    Cum se descrie şi ce promite: Tratament păr. Pentru păr lung, tern, normal spre fin. Experimentează îngrijirea părului miraculoasă după fiecare şamponare. Secretul părului strălucitor şi lejer. 
1. Hrăneşte părul fără să încarce .....
2. Iluminează celulă cu celulă   .... 
     Transformare imediată Strălucire intnsă
   Părerea mea:
Nu hrăneşte nimic.. După o săptămână şi ceva de utilizare la fiecare şamponare (ceea ce nu e normal pentru un tratament ci pentru un balsam) părul meu simţea o nevoie acută de hidratare..devenise uscat... Acesta NU e un Tratament e un Balsam. Întradevăr nu încarcă şi părul pare uşor mai strălucitor..dar nu intens..
Personal sunt foarte dezamăgită de produs... deoarece mă aşteptam la un tratament..adică ceva acţiune de protejare a părului, de hrănire... există şi balsam din gama asta.. În rest pot spune că miroase frumos dar mirosul nu se păstraeză în păr.
   Un alt lucru care trebuia să fie un semnal de alarmă este faptul că la utilizare scrie: Aplicaţi uniform după fiecare şamponare de la rădăcină la vărfuri. Nu este necesar timp de pauză. Clătirea este imediată. Acest lucru trebuia să îmi spună că nu e tratament... e doar un balsam pe bază de siliconi care învăuie părul îl fac fin şi mai lucios..dar nu hrăneşte.. Adică produs cosmteic şi nu de îngrijire. Un produs hrănitor trebuie lăsat câteva minute..de la 5 la 10 pentru a pătrunde în firul de păr.. Trebuia să citesc mai bine ambalajul în magazin.. dar fiind aşa o azvârlită..l-am văzut..mi-am amintit ceva vag de un review pozitiv..şi dus în coş a fost!
   Concluzie: Nu recomand acest produs ca un tratament.. Însă ca balsam pentru persoanele cu păr aspru, mat ar putea merge.. Eu un una nu îl mai recumpăr.. Îmi pare rău că  nu mi-am luat masca de la Garnier cu avocado că era mult mai bună...
   Voi ce măşti de păr hrănitoare bune ştiţi?. Am avut Macadamia..care e super bună.. dar acum aş căuta ceva la buget mai redus...
                                                                                    xx, Cosmina
  
   

Un comentariu:

  1. eu o am pe cea de la Yves rocher nutri -reparatoare,ma impac bine cu ea!
    http://anaonofrei.blogspot.ro/2013/12/ingrijirea-parului-cu-produse-yves.html

    RăspundețiȘtergere