marți, 3 decembrie 2013

Cremă cu extract de melc Herbagen - review

    Când a început să dea frigul pe la noi, am alergat să îmi schimb crema de faţă, deoarece pentru vară am avut una tip gel, răcoroasă dar deloc hrănitoare. De ceva vreme mă uitam la această cremă pe raft, amintindu-mi că am citit ceva review pozitiv despre ea. De cele mai multe ori cremele cu extract de melc sunt foarte scumpe, dar aceasta a fost în jur de 30- 40 lei şi am luat-o din Kaufland, trebuie precizat că are 100g, adică dublu faţă de cremele obişnuite.
    NU doar review-ul pozitiv m-a atras la cremă dar şi faptul că nu are parabeni, au fost factorii decisivi când am cumpărat-o
   Pe spate este scris un întreg roman, plus că vine cu un prospect de informare despre întreaga gamă cu extract de melc de la Herbagen.

  Ce scrie pe ambalaj: Conţine Polyhelixan, un puternic ingredient activ ingredient natural si ecologic, obtinut din secretia melcului de gradina. Compozitia Poly-Helixanului este extrem de complexa: alantoina, proteine, vitaminele A, C, E, alfa-hidroxiacizi, mucopolizaharide, enzime proteolitice, colagen și elastina s-a dovedit miraculoase pentru îngrijirea epidermei umane.
         Formula cremei cuprinde Polyhelixan, Ulei de Jojoba si alte substanate valoroase, totalizand 99% ingrediente de origine naturala. Nu contine parabeni, parafine, siliconi, coloranti, sulfati; este testata dermatologic si netestata pe animale.
        Destinata ingrijirii tenului normal si mixt, ce prezinta riduri fine, pete, iritatii, portiuni incarcate si grase pe linia mediana a fetei altenand cu altele uscae pe obraji si in jurul ochilor.
Aplicata zilnic contribuie la:
- Indepartarea celululor moarte (peeling natural) promovand aerisirea si regenerarea celulara;
- Eliminarea zonelor grase sau incarcate, estomparea petelor si cresterea luminozitatii pielii;
- Calmarea si repararea tegumentelor iritate dupa; barbierit, bai de soare fara protectie, epilare actionand ca antioxidant, regenerator.
-Hidratarea si diminuarea ridurilor de pe fata, decolteu, prin activarea secretiei de colagen si elastina;
-Prevenirea infectiilor si calmarea inflamatiilor pielii;
-Regenerarea tesuturilor deformate ce pot apare sub forma de vergeturi sau celulita.
Mod de utilizare:
Crema se aplica o data sau de doua ori pe zi prin masare usoara. Se observa o imbunatatire a aspectului pielii dupa prima saptamană de utilizare prin cresterea luminozitatii, finetei si estomparea imperfectiunilor.

   Părerea mea: Vă spun sincer că în magazin nu am stat să citesc aceste informaţii, nu are parabeni, am auzit lucruri bune despre ea. Excelent! Cumpărat!
   Ajunsă acasă am început să o folosesc... Consistenţă uşoară, se absoarbe rapid,  nu lasă tenul gras sau încărcat, poate fi folosită înainte de machiaj. Are un miros foarte discret, plăcut..ca de cremă. La început m-am îndrăgostit de ambalajul cu pompiţă, mult mai igienic decât cele tip borcănaş, plus că pompiţa dozează o cantitate ideală de produs, cât îmi trebuie pentru întreaga faţă şi gât.  Apoi pielea mea a devenit foarte sensibilă, era ea deja dar s-a agravat, nu am mai putut utiliza crema BB de la Maybelline sau vechea cremă de la Avon sau alte produse. Dar această cremă a fost pe placul tenulu meu. Atunci am citit indicaţiile!!!  E bună pentru pielea iritată... OK
   Zone grase sau încăracate nu am, nici riduri accentuate, nu am încercat-o pentru celulită..deci nu ştiu dacă celelalte afirmaţii sunt adevărate sau nu. Adevărul e că îmi place chiar dacă eu am tenul normal spre uscat şi ea este destinată pentru tenul normal şi combinat. Pentru că îmi place aşa de mult aş încerca şi alte produse din gama asta, gen crema de ochi, serul sau crema antirid destinată tenului uscat. Am senzaţia că aceasta este o cremă de care nu mă voi despărţi uşor..indiferent de ce alte descoperiri voi face.
  Concluzie: Mă bucur că am încercat această cremă. Raportul cantitate preţ este excelent! Îmi place foarte tare de la ambalaj, la consistenţa, la ingrediente..dar mai ales că poate fi folosită de persoanele cu ten foarte sensibil, ca mine! Chiar nu îi găsesc nici un dezavantaj sau lucru negativ, poate faptul că pe spate scrie că expiră în 3 luni de la deschidere şi deşi o folosesc şi de două ori pe zi s-ar putea să nu o termin, datorită cantităţii mari!
    Voi aţi încercat produse Herbagen? Ce părere aveţi despre ele?
                                                                                           xx, Cosmina

4 comentarii:

  1. :) Eu am un review pozitiv la aceasta crema! Ii apreciez in mod deosebit modul in care hidrateaza! Referitor la acea perioada de 3 luni...te sfatuiesc sa o aplici si in zona decolteului!

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am aflat de la Ilda de aceasta crema.Am tot zis ca mi-o iau cand vin in tara,dar am uitat. :( Data viitoare sigur pun mana pe ea.

    RăspundețiȘtergere