luni, 4 noiembrie 2013

Gel de duş Avon Winter Cocoon

  Cred că m-am îndrăgostit DA,da..şi sunt tare fericit(ă)....
   După cum aţi văzut în postarea cu Cumpărăturile lunii octombrie vezi aici, mi-am achiziţionat un gel de duş de la Avon. Ce m-a atras la el? În primul rând faptul că e Shower Creme, deci tip cremă. Problema mea cea mai mare cu geluri de duş Avon a fost faptul că în sezonul rece acestea îmi cam uscau pielea, după cum am spus şi în postarea cu Gelurile de duş Avon şi Balea vezi aici. Al doilea lucru care m-a atras a fost faptul că pagina din catalog era parfumată şi am constatat că deşi e un miros vanilat nu e prea dulce sau un miros prea gurmand...Mirosul de de lemn de santal şi vanilie.
   Dacă ştiam că am să îl ador aşa de tare îmi luam varianta de 500ml, dar nu am vrut să risc... poate mirosi bine pagina şi în realitate să simţi mirosul diferit.. Nu ştiu dacă e un produs nou, dar nu ţin minte ca iarna trecută să îl fi văzut prin catalog..

  Un alt lucru surprinzător este că la acest gel de duş mirosul persistă şi după, nu e puternic dar se simte uşor pe piele, asta dacă îl foloseşti fără burete sau fără lufă.
 Am spus că e tip cremă, dar nu te aştepta să şi hrănească cine ştie ce... Dar pentru mine e mai mult decât ok, numai să nu usuce piele ...oricum în sezonul rece trebue să aplic cremă de corp la câteva zile. Singurul gel de duş foarte hrănitor a fost cele de la Dove Visible Care căruia i-am făcut un review aici.
  Ce mai pot spune....Sper să îl mai găsesc în catolog şi vă puteţi aştepta ca la Cumpărăturile de pe luna noiembrie să îl revedeţi.... acesta va fi gelul meu de duş iarna aceasta... Mai am un pic din cel de la Victoria Secret verde.review aici.. la la cât de scump e acela ..îl ţin pentru zile de răsfăţ.
   Concluzionăm:
- consistenţă cremoasă, nu usucă pielea
- miros divin, care şi persistă uşor
- preţ foarte acceptabil (între7 şi 10 lei, nu ştiu dacă e la oferă sau nu)
- nu conţine parabeni
   Ce să mai vreau! 
   Care este pentru voi gelul de duş preferat?
                                                                          xx, Cosmina

4 comentarii:

  1. Su eu l-am cumparat si imi place al nebunie cum miroase :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu m-am indragostit de acest gel de dus,ma bucur ca l-am descoperit.Miroase tare bine,e genial!

    RăspundețiȘtergere