marți, 29 octombrie 2013

Manichiură de mireasă

   Pentru ziua cea mare am vrut să îmi fac singură manichiura şi machiajul...doar cu părul am fost nevoită să apelez la o coafeză.. Deşi unghiile nu sunt tocmai domeniul meu forte, şi multe mirese aleg manichiura french,  eu îmi pusesem ochi pe o ojă Heavenly Angel de la Nicole by OPI..(din colecţia Selena Gomez) pe care am văzut-o demult şi mă tot gândeam la ea de ceva vreme....Dar când am ajuns în Dm nu am găsit-o la rândul ei..aşa că mi-am ales alta, un alb perlat cu uşoare reflexe argintii. You're a star.. la plecare am mai aruncat un ochi şi am zărit Heaveanly pe alt raft... Am fost în dubii pe care să o iau...deoarece sunt 34 lei...dar am cedat şi le-am luat pe ambele.... Şi bine am făcut, pentru că Heaveanly...are un sclipici frumos dar baza e transaparetă... dar peste You're a star a ieşit super...zic eu....


    Manichiura am făcut-o joi şi pozele sunt făcute luni...aşa că au ţinut foarte bine, asa şi cu ajutorul unui Base Coat şi a unui Top Coat.
   A fost o manichiură simplă de făcu dar de efect. Am văzut că Heaveanley merge foarte bine peste culori închise, de Sărbători va fi numai bun. (l-am testat pe unghiile roşu închis ale unei prietene!).
                                                                                              xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu