marți, 24 septembrie 2013

Rimmel ScandalEyes mascara

   De mult vreau să fac acest review şi uite că  nu am mai putut amâna. Am prea multe să povestesc. L-am luat la ceva promoţie ( nu mai ştiu la ce preţ a fost, dar e un produs nu aşa de scump, aş zice cam 20 de lei, sper să nu fiu mult pe lângă),  şi a stat sigilat în seltar luni de zile, pâna am citit un alt review care spunea ce e bun doar după o lună de la deschidere. Aşa m-am hotărât să îl deschid deşi nu aveam nevoie de mascara la momentul respectiv, dar mi-am zis că dacă am nevoie şi îl deschid şi nu e bun decât după o lună ...ce mă fac (criza lipsei de mascara!). Întradevăr la deschidere nu era bun de nimic...doar că înnegrea  genele...spoială neagră adică!... L-am folosit de vreo două ori..am mai aşteptat două săptămâni ..iar l-am încercat .şi tot aşa. După o lună a început să se comporte din ce în ce mai promiţător, nu doar o negreală, ci din ce în ce mai mult volum...Acum chiar îmi place... pare că am de două ori mai multe gene... Nu face foarte mult pentru a le lungi..dar pentru mine nu e aşa grav.

Are însă două DEZAVANTAJE foarte mari:
1. Peria este imensă..E aproape la fel de groasă ca degetul meu mic...Trebuie să fiu foarte atentă să nu mă mânjesc, şi dimineaţa...atenţia nu e tocmai punctul meu strong.
2. Când scoţi peria din tub, vine încărcată cu o tonă de produs, mult, mult prea mult.... Şi uite aşa pierd secunde preţioase dimineaţa ştergâng surplusul de mascara... adică încercând să îl pun la loc... De asta arată tubul aşa de murdar... Şi parcă oricât îl şterg tot rămâne destul de mult... Dar dacă nu îl şterg îmi încarcă genele mult prea mut, că devin grele, se lipesc între ele şi mai se şi transferă.
   Să ştiţi că m-am gândit să folosesc altă periuţă, de la alt produs...dar rezultatul nu a fost la fel şi plus cine are vreme să tot schimbe pe periuţe.
Concluzie: După ce se usucă, cam o lună, devine o mascara foarte buună penteu volum şi le face d eun negru foarte intens.. dezavantajele însă îl fac să fie inpractic pentru când te grăbeşti, trebuie să fi cu băgare de seamă şi un pic de timp. Dacă îl găsiţi a ceva promoţie nu e de lepădat... Eu nu cred să îl recumpăr de curând dar după cum spuneam poate mai dau eu peste el la ceva mega ofertă... macar o să ştiu la ce să mă aştept.
   Voi l-aţi încercat?  Vă tentează?
                                                                                xx, Cosmina
.

Un comentariu:

  1. Mie imi plac rimelurile cu periuta mare, mi se par ca ofera mai mult volum. Am si eu Scandaleyes, pe mov, l-am deschis si l-am lasat si eu la ingrosat, tot din aceleasi motive :D

    RăspundețiȘtergere