vineri, 5 iulie 2013

Gelul de duş Victoria's Secret

   <a href="http://www.bloglovin.com/blog/6163077/?claim=cg4yc3yrgzn">Follow my blog with Bloglovin</a>

Dacă în postarea precedentă v-am povestit de gelul de duş natural de la  Nature's Gate trebuie să vă povestesc şi de cel de la Victoria's Secret... Nu e el natural...dar nu are parabeni şi miroase divin!!!!
   Este din gama Sparkling Citrus, se numeşte Citrus Dream şi zic ei e o combinaţie de grapefruit şi crin roşu... Nu mi se pare că ar mirosi a citrice.. E un miros fresh şi floral... nici nu pot să îl descriu în cuvinte!... l-am cumpărat de pe cosmeticsyle cu 40 lei, dar din păcate nu mai au..că mi-aş mai lua....şi acum ţin la el... şi îl dozez cu mare atenţie... Nu vreau să se termine!!!!!!!!!!!


      Zic ei că e exfoliant....şi se văd ceva mărgeluţe prin el..dar eu nu le simt...poate am piele de croco... Dacă îl aplic direct mirosul e mai puternic şi rămâne uşor şi după duş, dacă îl aplic cu bureţel sau cu lufă, mirosul nu mai rămâne pe piele...dar consum mai puţin produs.....
    Acesta e gelul meu de răsfăţ! Îl folosesc tot la două zile...sau ceva de genul...că vreau să mă ţină cât mai mult... nu se ştie când îl vor avea din nou în stoc... Mă trezesc că miros de multe ori sticla... aşa de tare îmi place mirosul.
    Cum este şi unt de corp cu mirosul acesta mă bate gândul să îmi iau...dar mai am încă...şi unt de corp de la ei şi două loţiuni. Pentru untul de corp Victoria Secret am un review aici.

Voi ce gel de duş favorit aveţi? Vă luaţi după miros sau după ingrediente, când alegeţi gelul de duş?
                                                                              xx, Cosmina

Un comentariu:

  1. Eu de obicei le aleg dupa cum miros si dupa ce promit ca fac.Momentan imi place Summer Breeze de la Avon :)

    ps: imi place blogul tau.ti-am dat follow. te astept si pe blogul meu, poate iti place si imi dai si tu follow :)
    http://aaannniiieee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere