duminică, 2 iunie 2013

Produsele terminate în mai

  Dacă vă întrebaţi de ce nu am fotografiat toate produsele la un loc, este pentru că abia aştept să scap de ele, să nu le mai ţin, aşa că prima poză am făcut-o prin 15 mai când se adunaseră ceva produse, apoi prin 20 şi prin 30 când spre surprinderea mea am mai terminat ceva.
   Să o luăm cu începutul.....



Spuma de ras Balea, o recumpăr de ceva luni că îmi place şi e doar 8 lei.
Garnier BB cream, varianta pentru ten gras, că se făcuse cald, e nuanţa Medium deşi în varianta clasică sunt Light, nu mă întreba de ce nu se potrivesc nuanţele având în vedere că sunt de la aceiaşi marcă. Am făcut un review amănunţit aici
Gelul de curăţare de la Loreal l-am pus la poză crezând că se va termina, pare micuţ şi l-am folosit zilnic în ultima perioadă, dar nu s-a terminat. E ok, curăţă bine faţa, fără să usuce...Nu ştiu cât e de eficient împotriva punctelor negre că spre fericirea  nu am.... Dacă va fii la un preţ rezonabil, ceva reducere adică, am să îl mai cumpăr.
Şamponul Clear pentru volum, gama Clear în general e preferata mea din toate tipurile de şampoane pe care le-am încercat... Apelez la ea dacă am mătreaţă, dacă părul e prea uscat sau prea gras de la alte şampone...Mereu revin la ea după toate încercările mele cu alte tipuri de şampoane
Uleiul de corp Avon Skin so soft. Îmi place mult cum miroase. Nu îmi place că are alcool. E un ulei ne-uleios..aş putea spune....Probabil am să îl recumpăr..
Gelul de duş Bulgari Omnia, a venit cu parfumul şi o loţiune mică de corp. E ok pentru că miroase la fel de frumos ca parfumul....A fost primit deci clar nu mă apuc să îl recumpăr.
Gelurile de duş Twilight şi Snow Fairy de la Lush. Variantele de 100 ml. Le-am luat la oferta de după Crăciun, la jumătate de preţ. Miros superb!!! Din păcate mi se pare că au un preţ exagerat de mare, dacă le voi mai găsi vreodată la ofertă am să le cumpăr cu siguranţă, chiar dacă Snow Fairy stiu că are parabeni....Snow Fairy e gata de mai mult timp cred că l-am mai pus într-o postare de genul acesta, dar pentru că mai avea un pic de tot am mai păstrat sticluţa să o miros.....
Şervaţele demachiante Blanchette din Kaufland... sunt total uscate..nici nu am apucat să le termin aşa proaste cum au fost. Le-am folosit mai mult pentru a-mi curăţa pensulele cu ele, au fost îngrozitoare. Nu le mai iau vreodată.
Crema autobronzantă Avon mi-a plăcut dar am găsit ceva şi mai bun. Am scris mai multe despre ea aici
Două săpunuri Lush, tot din colecţia de Crăciun de la aceiaşi ofertă unul e North pole şi unul parcă se chema Northen Lights...sau ceva de genul... nu mai ştiu... Deşi mi-au plăcut nu sunt preferatele mele dintre săpunurile Lush...preferate mele sunt trecute aici. 
Deşi unul din săpunuri pare mare poza e făcută pe 15 mai aşa că acum e gata cu totul.

Crema de ochi Virgina de la Favisan. Am folosit-o pe final ca şi cremă de faţă, e bună că e hrănitoare dar miroase foarte puternic a mentol ceea ce nu cred că e indicat celor cu piele sensibilă, pentru că mentolul e un iritant...Pentru mine a fost Ok, nu are nici un efect împotriva ridurilor...doar hidratează bine.
Spray-ul de corp de la Oriflame, foarte fructat, un pic prea fructat pentru gustul meu dar ok
Crema de curăţare a feţei de la Mario Bădescu, am să îi fac un review mai în amănunt. A  venit cu revista Marie Claire.


Pe data de 30 s-a nimerit să termin alte trei produse.....nu patru pentru că Crema de corp de la Bulgari era gata doar că am uitat să o includ în celelalte poze. Trebuie să recunoasc că a fost o loţiune de corp extrem de răcoroasă şi uşoară, probabil că am să o regret la vara.
BB cream de la La Roche Posay, am review aici. Am folosit-o ca bază hidratantă toată iarna.
Deodorantul Nivea din gama Pure & Natural. Nu îmi place foarte tare pentru că nu rezistă mai mult de 2-4 ore dar ţin să am un deodorat fără aluninium pentru după ras sau în zilele când stau în casă.  Sunt în căutare de altul mai bun. Am mai încercat câteva despre care am scris aici  şi aici despre cel de Lush, care nu e gata dar a devenit foarte dur şi pe pielea sensibilă proaspăt rasă e iritant.
Şamponul de la Yves Rocher care a venit cu revista Ce se întâmplă doctore? a fost ok, vreau să îi fac un review mai amănunţit, nu e excelent dar e bun.

Adaug căteva produse pe care nu le-am terminat dar am reuşit să le cuplez cu altele să mai pot arunca din ele. Voi aţi combinat lacuri diferite? Nu îmi place să văd multe sticle aproape goale stând aşa degeaba, aşa că m-am gândit să le amestec. Primele două sunt de la Bourjois dar nu le-am mai combinat că am uitat că cel alb are o pensulă specială pentru manichiura franţuzească. Cel de la Avon mai avea un pic şi l-am golit în cel de la Astor. Cele trei de la Maybelline le-am combinat într-unul singur.

Aşa am putut scăpa de trei sticluţe. Pudra bronzantă de la Elf nu o prea foloseam şi am pus-o împreună cu perluţele bronzante de la Avon ....Aşa am făcut încă un pic de curăţenie printre machiaje....


Cam acestea sunt produsele terminate. Dacă aveţi întrbări nu ezitaţi să le scrieţi mai jos!
                                                                                                        xx Cosmina

Un comentariu:

  1. deodorantul nivea natural nici mie nu mi=-a placut
    plus ca am luat si crema de fata de la aceiasi gama si mirosea oribil!! o fi fost ea bio dar nu m-a atras

    RăspundețiȘtergere