miercuri, 26 iunie 2013

Listă de dorinţe

Summer Wish List 

   În fiecare vara când am plecat în străinătate am avut mereu în gând o mini listă cu ce să îmi iau.... dar în capul  listei stătea mereu Naked Palette şi pentru că plecările mele în Franţa în ultimii ani au fost în locuri fără Sephora nu am găsit-o dar mereu mi-am ţinut banii până în ultimul moment..dacă, dacă o găsesc...în magazine, în aeroport..etc... Acum că mi-am cumpărat varianta 1 din Naked....pot realiza o listă cu alte lucruri la care să fiu atentă prin magazine.. Dacă sunt realistă realizez că nimic din listă nu e o necesitate.... că la capitolul machiaj stat mult prea bine...dar na.... dependenţa e dependenţă... sau hai să îi spun mai bine pasiune, hobby, că sună mai liniştitor.
   Toate lucrurile de mai jos sunt aşa.... orientative...că oricum nu mi le pot permite pe toate... nici măcar unul din fiecare tip... dar voi vedea eu ce voi găsi pe acolo...poate dau de vreo reducere... (Visul visurilor!!! vrabia mălai visează, în cazul meu reduceri la cosmetice!).
   Cum Franţa e patria mama a firmei Bourjois sper să găsesc râvnitul Chocolat Bronzer...sau chiar  noua lor variantă cremă Bronzing Primer, o variantă mai ieftină de la Chanel Bronze Universal.

.
















To în patria ei se află şi Caudalie... care e o firmă bună şi scumpă de creme.... eu vreau Elixir de beaute, dar varianta mică să mă pot întoarce cu ea pe avion.

Din fimele care sunt şi la noi gen Maybelline, Revlon, Loreal aş vrea produsele despre care se vorbeşte aşa de mult şi numai de bine dar care nu se găsesc la noi. Anticearcănul Maybelline Age Rewind şi fardurile cremă Color Tatoo.

  

   De la Revlon aş vrea să încerc un Lip Butter şi un Lip stain


De la Loreal aş vrea să încerc fardurile Infailible...deşi le-am găsit şi pe un site la noi... (culorile rozuliu şi auriu pal...)

Pentru că eu în Oradea nu am magazinul Marionnaud care comercializează produsele The balm... dacă găsesc acolo...sunt interesaă de paleta Nude Tube (ce surpriză!...încă o paletă nude...) sau de cea Balm Jovi, precum şi de ceva blushuri de la ei...atât cele clasice dar mai ales cele Instain care sunt foarte, foarte pigmentate....

Dar mai presus de toate... adică aş renunţa la mai toate cele de mai sus...pentru un set de pensule Real Tehniques by Samantha Chapman (una din surorile PixiWoo pe YouTube)... Ştiu că sunt englezoaice şi pensulele se vând în UK în Boots dar poate, poate le găsesc şi în Franţa...

          Deşi lista e cam lungă.. sunt convinsă că nu le voi găsi te poate... Mă liniştesc cu gândul că mai toate sunt firme rezonabile la preţ...mai puţin Caudalie şi poate Real Tehniques... pe care de altfel parcă le vreau şi mai mult... 
       Lista asta ar putea fi mult mai mare şi mai aberantă dacă aş include produse MAC (pe care de mult le vânez dar nu mă lasă sufletul să dau aşa mulţi bani pe ele) sau Channel...dar nu e realist să mă gândesc că devin bogată într-o lună...  Oricum e o listă de dorinţe....şi multe din ele probabil vor rămâne dorinţe neîndeplinite, că mai sunt şi deastea, nu?
        Voi ce aveţi pe lista cu dorinţe? Lasaţi un comentariu cu ce produse vă fac cu ochiul...chiar dacă se găsesc sau nu  pe la noi.
                                                                      xx Cosmina

2 comentarii:

  1. Dacă dorești,te pot ajuta ajuta eu să achiziționezi unele produse.In Olanda le găsesc destul de ușor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult, dar chiar sper sa gasesc din ele in Franta unde merg la finalul lunii.. daca nu le gasesc e un semn sa nu cheltui asa de mult! hahaha.. Mersi inca o data!

      Ștergere