miercuri, 19 iunie 2013

Deodorant fara aluminiu (3) Alverde

    Sunt mereu în cătarea unui deodorant fără aluminiu care să fie cât mai bun...Nu m-am lăsat descurajată de primele încercări cu Nivea şi Fa, vezi review aici sau cu deodorantul Lush care a fost bun la început dar e cam scumpuţ şi nu l-am mai putut folosi că a început să mă usture pielea de la el, mai multe detalii aici.
   De ce caut deodorate fără aluminiu? Pentru că la fel ca parabenii, aluminiumul din deodorante a fost legat in studii ştiinţifice de cancerul la sân. Poate aceste date nu sunt confirmate la scară largă, sau poate presiunea producătorilor este foarte mare şi nu sunt publicate toate rezultatele... oricum...De ce să risc? Mai ales când există variante şi la noi. Problema mea este că eu transpir mult şi am nevoie de un deodorat foarte puternic. Nici cele cu aluminiu nu mi se par foarte eficiente..Singurul care  mi se pare foarte bun este Lady Speed Stick, varianta gel.
    Revenind însă la noua mea descoperire... Deodorantul de la Alverde..... Pentru că am fost plăcut surprinsă de câteva din produsele lor, sprayul de fixare a machiajului şi autobronzantul am zis să încerc şi deodorantul. Firma Alverde promovează produse fără parabeni, sulfaţi, aluminiu, fiind pline de extracte de plante şi fructe. Nu ştiu dacă e 100% organică..sau bio..dar cu siguranţă e cea mai curată şi naturală firmă de la noi.  (din DM de fapt, că numai acolo se găseşte)


          Am ales deodorantul cu bilă, deşi nu eram fana acestor tipuri de deodorant. A costat în jur de 11-15 lei, nu mai ştiu exact.  E o cremă albă care miroase fresh.
     Ca şi durată pot spune că diferă de la zi la zi, în funcţie de cât e de cald şi de cât de activă sunt. Dacă fac o medie ar fi cam 5-6ore. Dar partea care îmi place este că după aceste ore nu mi se udă tricoul şi simt mirosul numai dacă pun mâna la subraţ (da...testez mereu .să fiu sigură!). Pot întinde intervalul până la 8-9 ore, ceea ce e foarte bine. E delicat cu pielea chiar dacă subraţul e proaspăt ras. Partea care poate părea deranjantă e că iniţial lasă urme albe, nu se iau pe haine, nu se pătează dar tot nu e frumos... dar după căteva minute masez produsul în piele şi dispar...
    Concluzie: Acum sunt încântată de acest produs.... Nu are parabeni, nu are aluminium sau tricosan (că am auzit că şi aia e o substanţă de care unii se feresc)...rezistă bine (cel mai bine pentru clasa lui), are un preţ bun.... Excelentto!!!
    Pe final aş recomanda tuturor folosirea unui deodorant fără aluminium, chiar dacă aveţi programul mai lung de 8 ore, măcar în weekend, în vacanţe, în zilele mai lejere etc. Prevenţia e mai sănătoasă.... Pentru cei foarte  în ale produselor bio şi eco...mărturisesc că am folosit piatra de alun...şi nu e deloc eficientă.....şi că nu doresc să folosesc bicarbonat pe post de deodorant...îmi place să fie într-un fel de ambalaj,..cât de cât...şi uşor de aplicat... Dacă aveţi şi alte sugestii, comparabile cât de cât cu acest produs sper să mi le împărtăşiţi şi mie.
                                                                                       xx Cosmina

6 comentarii:

  1. Eu am in dulap urmatoarele deodorante fara aluminiu: piatra de alaun, cum ai spus si tu, deloc eficienta, groaznica; deodorantul bio de la Yves Rocher pe care inca nu l-am incercat si cel de la Nivea Pure&Natural care nu isi face deloc treaba. Am renuntat la ele asa ca m-am intors la deodorantul meu preferat Lady Speed Stick cu protectie 24 ore.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca dupa ce incerci deodorantul de la YR sa ii faci un review ca sunt curioasa de el....daca e eficient.

      Ștergere
    2. Am folosit deo roll-on de la Yves Rocher(cel cu floare de bumbac),dar nu este deloc eficient,nici macar cand ii frig afara...

      Ștergere
  2. Eu am incercat rimel de la Alverde si nu am ramas foarte impresionanta pentru ca miroase foarte tare( sigur contine si ceva parfum, altfel nu mi explic, desi nu apare pe lista). De aceea prefer sa mi fac singura deodorantele si alte produse de ingrijire.
    Am incercat cateva retete de deo, insa cea mai simpla si cea mai eficienta mi s a parut amestecul de gel de aloe vera si bicarbonatul de soda( amesteci in palma si aplici).

    Ma bucur sa ti descopar blogul( vin de pe blogul Oliviei).

    RăspundețiȘtergere
  3. deodorantele care au efect pt mine sunt cele ce contin aluminiu.nu stiu ce sa mai folosesc sa fie eficient si fara aluminiu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am cumparat si eu deodorantul Alverde cu menta si bergamota si sunt foarte placut surprinsa de el. O sa il mai tin in teste , insa pana acum ma protejeaza destul de bine. Cautam cu diaperare un alt deidorant fara aluminiu, care sa reziste la efort fizic.
    Am folosit nummai Nivea Pure and Naturals Roll sau stick. Prefer stick-ul dar tot nu isi face treaba.. Cel roll-on, e apa de ploaie dupa cateva ore sau o bluza sintetica...
    Pana acum cel de la alverde chiar m-a impresionat. Sa vedem cat o sa tina in cat mai multe situatii.
    Multumesc pt articol!

    RăspundețiȘtergere