luni, 24 iunie 2013

Cumpărăturile lunii iunie- Elf, Avon, Essence, Alverde


    Deşi mai este o săptămână din luna iunie,pentru că sunt cam lefteră nu cred că mai cumpăr nimic luna asta aşa că pot face postarea cu ce mi-am cumpărat.....
     Chiar la început de lună am intrat în Dm şi mi-am mai luat ceva lacuri Nicole by O.P.I., pe când încă erau 22 lei, acum am văzut că sunt 35!!!!!!  Plus sprayul de fixare a machiajului Alverde despre care am scris aici. şi deodorantul fără aluminium tot de la Alverde despre care am scris mai multe aici.

Culoarea liliac pastel o puteţi vedea aici, se numeşte Am I making my self Claire? iar cea roz A like Haley story aici. Pe cea vişinie nu am purtat-o încă (Star of the party). Am mai dat o fugă la Dm acum 2 zile că nu îmi luasem clasica mea spumă de ras de la Balea..dar nu i-am mai făcut poză...că oricum apare în fiecare lună şi la produsele terminate şi la cumpărăuri.(aşa am descoperit şocată că lacurile s-au scumpit!)

Pe la mijlocul lunii a fost la ELF o reducere de 30% la gama studio, şi chiar observasem că duo-ul meu blush and bronzer e cam pe terminate, mai mult blush-ul, aşa că am zis să profit că e doar 15 lei şi nu 22...Eu aveam varianta veche, St Lucia, dar nu m-am abţinut să nu încerc şi noua versiune de culori Antigua sau varianta cremă de la StLucia..

Pe lângă acestea mi-am luat din gama essenţial, cu 9 lei fiecare, 2 Tuşuri de ochi rezistente la apă. Am mai avut şi mi-au plăcut că sunt pigmentate, au vârf subţire şi  se aplică uşor. Am luat unul negru şi unul purple (doar că nu se vede că e mov, e mai mult un negru mai puţin pigmentat.. Am adăugat şi pensula de Blending care e my must have....pentru ochi.... pot face întreg machiajul ochilor doar cu această pensulă... Şi pentru că pe cea veche o iau cu mine în vacanţă, după cum aţi văzut în cosmeticele din bagajul de vacanţă, am zis să am o dublură.  Iniţial pusesem în coş şi ale produse de la ELF care îmi plac...dar a trebui să le tai că nu mă mai încadram în buget.... Altă dată...cu ocazia altei reduceri....

De la Avon am pus o comandă cu trei creioane Supershock..că se ştie că am devenit obsedată de cel negru, pe care chiar l-am comparat cu cel de la Urban Decay..aici 

Culorile sunt Flash, Golden Fawn şi Aqua Pop. Flash am crezut că va fi bun pentru "Băgat în ochi" dar e cam sclipicios...aşa că va fi folosit pe pleoapă singur sau ca bază.

Un spray de corp cu miros de flori de cireşe.. cu care mă răcoresc acum în zilele acestea caniculare.. şi un instrument pentru unghii, care are într-o parte o pensulă fină şi la celălalt capăt un bulb mic pentru buline. ...poate, poate mă fac mare expertă în nail design.. (ha..ha..ha...nu cred.!!!..).


Şi nu în ultimul rând am fost la standul Essence (în Oradea e la Magazinul Crişul la parter), pentru a lua un parfum cadou.... Bineînţeles că mi-am luat şi mie câte ceva... Acum am fost pregătită psihic că standul nu are de toate, prima oară am fost aşa dezamăgită de el că nu am luat nimic....


Mi-am luat o mini apă de parfum la 10 ml Like a walk in the Candy Shop, numai bună de purtat în poşetă sau de luat în vacanţă (sper să nu mi-o confişte la aeroport). Un gloss Big night out şi 3 creione de buze că erau doar 5,5 lei....sunt ele mai mici dar rentabil preţul. Pink, Nude, Berry. Creionele sunt aşa de cremoase că acum le-am pus la frigider că se topeau... Eu aş fi vrut farduri cremă Stay all day..dar nu aveau decât unul pe albastru... Rujurile nu m-au atras... . Voi le-aţi încercat? Sunt bune? Ce alte produse Essence aţi recomanda?... E o marcă foarte ieftină şi la criza asta bugetară cred că am să mai încerc din  produsele lor.... Am văzut pe YouTube, pe Clio folosind fardul 3D în verde şi una din mascara...(Big lash sau ceva de genul) şi păreau foarte ok.
    Cam acestea sunt cumpărăturile de luna aceasta. Firme low buget..... ca Elf, Avon, Essence, Alverde...dar produse de care sunt foarte încântată....
                                                                             xx COSMINA

3 comentarii: