miercuri, 8 mai 2013

Avon Supershock black vs Urban Decay in Zero


    Acum două luni am comandat de la Avon cunoscutul creion de ochi Supershock, fără să îmi dau seama că peste câteva zile am să mă hotărăsc să cumpăr setul de creioane Naked de la Urban Decay, deşi aveam deja creionul negru (nuanţa zero) primită cu paleta NYC. Dar pentru că sunt variante travel size sunt mult mai mici şi vroiam nuanţele de maro pentru vară. Ştiu că UD mai are o variantă de negru numit parca pervesion, dar nu îl am şi deci nu ştiu cum e.


        Chiar dacă pozele mele nu sunt cele mai calitative, adică clare se poate observa că cel de sus e mult mai negru, ceea ce face din cel de jos să pară mai mult gri. Ei!!!! poate nu vă vine să credeţi dar cel de sus e cel de la Avon....WOWW....Şi eu am rămas la fel de surprinsă! Ambele sunt foarte moi, se aplică foarte uşor şi pe linia internă a ochiului şi rezistă bine. Dar pentru a vă surprinde şi mai mult adaug că Supershock rezistă mult mai bine pe linia internă a ochiului decât Zero..... 
    În concluzie... preţul mai bun, culoarea mai intensă, rezistenţă mare..... Go Avon! Nu cred că au însă multe nuanţe....mă duc mâine la lucru şi cer un catalog să verific.....
   Voi l-aţi încercat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu