miercuri, 9 ianuarie 2013

Fondul de ten Rimmel Wake me up

  La finalul lui 2012 am găsit acest fond de ten la reducere în Carrefour, sper să nu mă înşel dar a fost cam 15 lei de la 23 lei. Oricum nici la preţ întreg nu e mult şi am zis să îl încerc. Pentru că setul de 4 farduri de la Rimmel m-a dezamăgit foarte tare, nu mi-am pus mari speranţe deşi pe moment nu mi-am adus aminte că pudra lor Stay Matte mi-a plăcut foarte tare (îmi vin în minte mai repede eşecurile decât realizările....mentalitate de depresivă!)
Am ales culoare 103 True ivory. (care devine un pic cam închisă acum că m-am albit ca zăpada) Flaconul e de sticlă cu capac de plastic şi cu pompiţă.
Pe ambalaj scrie doar că are efect anti-oboseală şi radiant glow (pentru luminozitate).
După prima aplicare m-am îndrăgostit de el. Miroase uşor fructat, deşi pare gros, se întinde foarte bine, are o acoperire medie pentru un singur strat dar se poate mări.


Face exact ceea ce scrie pe ambalaj, oferă luminazitate tenului şi un efect de strălucire, nu are sclipiciuri sau aşa ceva, dar tenul pare hidratat şi sănătos. Pentru tenul uscat mi se pare ideal, chiar şi pentru unul normal, dar la cel din urmă probabil trebuie fixat cu pudră. Îmi place foarte mult efectul dat.
Deşi nu pretind că ar fi de lungă durată mă ţine mai bine de 8 ore, cu pudră peste în zona T, ceea ce mi se pare foarte bine. (Poate şi mai mult dar nu am încercat). Lista de ingrediente e scrisă mult prea mic încât nici cu ochelari şi luptă nu văd ce scrie.
Concluzie  Sunt foarte încăntantă de el.
Avantaje:
- efectul de luminozitate (face ceea ce pretine)
- preţul
- puterea de acoperire
- se întinde uşor
- mirosul plăcut
- rezistenţa
Dezavantaje:
- nu l-aş recomanda celor cu ten gras
- nu se pot citi ingredientele deci ar putea avea ceva monstruleţi pe acolo...
După ce l-am luat şi apreciat l-am găsit şi în lista de preferinţe a Tanyiei Burr , cunoscută pe YouTube ca pixi2woo (Makeup artist)

3 comentarii:

  1. Buna, imi cer scuze de la inceput pentru intrebarea cel putin ciudata dar, ai terminat cumva fondul de ten? Mai ai recipientul? Incerc sa gasesc un recipient care dozeaza bine fondul de ten si acesta stiu sigur ca asta face insa nu vreau sa cumpar fondul de ten doar pentru recipient. Am un alt fond de ten pe care vreau sa-l transfer intr-un recipent cu pompita si nu reusesc sa gasesc un blog sale cu acest fond de ten.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ni se pare deloc ciudata intrebarea, e chiar logica.... dar nu l-am terminat inca, sunt cam la jumatate...deci mai am ceva, intradevar dozeaza bine si nu folosesti decat un pic.. Pe mine ma cam tin fondurile de ten ca nu le folosesc pe toata fata... poate daca peste cateva luni daca o sa mai vrei...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ok, da-mi un e-mail pe adresa de gmail cand il vei termina. Sper sa nu uiti, merci mult :D

    RăspundețiȘtergere