marți, 8 ianuarie 2013

Ce mi-am luat de la Lush

   Obsesia mea pentru Lush s-a mai diminuat probabil datorită faptului că bugetul e mic şi preţurile sunt mai mari....dar nu am putut să trec peste ofera lor de 50% reducere la produsele speciale pentru Crăciun. Bine că am remarcat această reducere pe ultima sută de metri că nu primisem de la ei newsletter dar am eu aşa obiceiul să tot intru pe site-ul lor şi să examinez produse.
   Deşi sărbătorile s-au terminat mi-am luat din produsele cu mirosuri de sărbătoare 2 săpunuri, 2 spumante de baie, 2 geluri de duş mini (la 100g) şi o sare de baie.
Au venit frumos ambalate separat.... Miros extraordinar....ceea ce îi şi disting pe cei de la Lush de ceilalţi.

În stânga: spumantul steluţă Magic Wand Buble - care e foarte cremos
Deasupra lui ot spumant Christmas Eve
În faţă cele două săpunuri Snowcake şi North Pole
Cele două geluri de duş Snow Fairy şi Twilight
Sarea de baie Cinders Bal
      Toată casa miroase extraordinar...la fel ca toate produsele..Am plătit pe ele 103 lei din care 9 lei au fost taxele poştale (am ales să vină prin Poşta) dar valoarea lor este aproape de 200 lei, pentru că toate sunt din oferta de Crăciun.... Deşi nu  eram pregătită pentru această achiziţie, dacă tot am stat acasă de Revleion să mă bucur şi eu de Lush o dată pe an.... E adevărat că firma asta dă dependenţă.....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu