vineri, 14 decembrie 2012

Şampon Alverde - review

  Pentru că şamponul Matrix Biolage mi-a făcut mătreaţa, am fost în DM să îmi cumpăr un şampon anti-mătreaţă. M-am gândit de ce nu cel de la Alverde, că e un pic mai natural, nu are SLS, a fost cam 12 lei....
Dar după prima folosire mi-a dublat cantitatea de mătreaţă, ca noroc că era vineri seara şi nu aveam nimic de făcut sâmbătă. Să nu mai spun că m-a izbit mirosul urât pe care îl are, pe care l-aş fi suportat dacă ar fi funcţionat, la fel şi culoarea gălbuie maronie. M-am gândit că poate nu funcţionează din prima deşi l-am lăsat câteva minute să stea în păr aşa cum scrie pe ambalaj. Ziua următoare i-am mai dat o şansă, dar mici o îmbunătăţie, mătreaţă cât cuprinde......pentru că nu are SLS nu prea face spumă, dar asta nu m-a deranjat...
   Mi-am gândit iar că poate am eu scalpul mult prea dereglat...aşa că am trecut la Clear pentru scalp sensibil....care după prima utilizare mi-a luat mare parte din mătreaţă, iar după a doua folosire aproape că nu mai aveam de loc....După ce am avut din nou scalpul curat i-am mai acordat o şansă...tot într-o vineri (să fiu precaută) şi iar mi-a făcut mătreaţă.... Asta a fost....
Pot spune că e cel mai prost şi urât mirositor şampon pe care l-am avut vreodată...(şi am avut o serie de şampoane proaste). Se înţelege că nu am să îl mai iau niciodată şi probabil nici un alt şampon de la Alverde. (dar serul de faţă de la ei, deşi miroase mai interesat e bun, deci nu pot cataloga întreaga marcă).
  Ca orice produs de frumuseţe sau personal experienţele diferă de la persoană la persoană, ceea ce funcţionează la unul poate că nu funcţionează la altul. Eu una nu îl recomand.

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu