joi, 27 decembrie 2012

Bradul de Crăciun

                          sau Cum l-am aşteptat pe Moş Crăciun
                           Uite că e gata şi Crăciunul, cel mai frumos moment din an pentru mine.
Brăduţul meu rezistă bine. Anul acesta am renunţat la brăduţii în ghiveci, pentru că nu rezistau un an pe balcon deşi i-am pus în alt ghiveci şi le-am luat pământ special, nu am avut noroc. Ultimul a rezistat doi ani şi gata. Anul acesta am mers pe tradiţionalul brad tăiat şi la fel ca anul trecut am rămas la combinaţia de roşu cu auriu, dar nu am mai adăugat beteală sau bomboane, mi se pare mie că arată mai bine aşa! Vai ce îmi iubesc brăduţul !!!..

Şi am pregătit bomboanele pentru moşul...
Am aprins lumânările.....

Ţinuta mea pentru seara de Ajun (că la mine e tradiţie că moşul vine în Ajun) a fost.....
Pijamaua roşie, cu şosete pufoase, dar asortate şi papucii roşii. De fapt aceasta a fost ţinuta tuturor zilelor de Crăciun... 

Rochii         Blugi            Pantaloni lungi       Flori magice de cristale           Set căni şi ursuleţ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu