miercuri, 27 iunie 2012

Bagaj de vacanţă - la mare

  A venit timpul să-mi fac bagajul....mai am două zile şi plec la mare.... Dacă anul trecut am plecat la sora mea, am tăiat de pe listă o serie de lucruri pe care le avea ea. Plus că acum plec cu maşina şi nu mai trebuie să îmi fac griji pentru cantitatea de lichide şi gramajul acestora (ca pentru avion). Lista de anul trecut mă ajută să nu o iau de la zero aici
  Ca în fiecare an încerc să călătoresc cât mai uşor, cu cât mai puţine lucruri dar fără să uit nimic important. Am găsit căteva poze aşa ca un mic ajutor vizual....
- Costumul de baie (minim două), ochelarii de soare, geantă de plajă, pălărie, pantaloni scurţi, sandale. (eu nu voi lua sandale cu talpă, voi alege ceva mai jos şi mai comod)


- O rochiţă care să meargă şi de zi şi de seară, poate două, o pereche de pantaloni lungi dar subţiri pentru serile răcoroase, eu adaug o fustă şi 3-4 tricouri care să meargă la orice.... Pentru încălţăminte  3 este numărul magic: balerini, sandale, papuci.

Pentru machiaj iau ceea ce am trecut la machiajul unei zile, vezi aici
Multe creme cu SPF 30 şi creme după plajă.
Kitul de urgenţe cu plasturi, calmante, unguente.
"Recuzita": prosoape de plajă, saltele de apă, ochelari pentru apă, prosoape pentru duş, umbrelă de plajă, cosmetice: şampon, balsam, săpun, gel de duş, lamă de ras, cremă de ras, şerveţele umede şi uscate; o carte un caiet şi ceva de scris.
Sper că nu am uitat multe.... banii, paşaportul, cheile de la casă
Oricum se adună ceva.. dar nu ca în poza de mai jos.... Ea cînd pleacă undeva e ca şi cum s-ar muta.....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu