sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Stiluri de aranjare a părului.pentru lucru sau şcoală

       Deşi m-am tuns tot nu sunt mulţumită a îmi lăsa părul în vânt în fiecare zi. Aşa că am venit cu un plan: în fiecare zi să am altă coafură, dar care să nu necesite mult timp pentru aranjare dimineaţa. Pentru asta am selectat câteva poze pentru inspiraţia zilnică. Cu dedicaţie pentru somnoroasele care trebuie să meargă dimineaţa la lucru sau la şcoală dar au nevoie de diversitate!

LUNI 
Părul strâns în coadă, bretonul bine fixat de cap, nici un fir să nu se mişte! Adică pieptănat, stîns, fixat bine... Cât ai zice 1,2,3

MARŢI
Partea de sus, strănsă cu o clamă, bretonul sau ca în primul caz bine fixat de cap, sau mă găndesc că ar merge şi un pic tapat (acel puff!)şi apoi fixat cu două agrafe
La Beyonce e chiar tare tapat şi o mare parte din păr e străns, deci peste două agrafe! Părţile laterale sunt netezite foarte bine!

MIERCURI
Bretonul într-o parte, bucle lejere şi partea de sus prinsă uşor. Buclele la mine se obţin dormind cu părul în două cocuri (asemenea a două corniţe) pe care le încălzesc la culcare cu foenul şi la trezire le dau cu fixativ!


JOI 
Un coc, mai jos, eventual cu cîteva şuviţe care să înrămeze faţa şi bretonul foarte într-o parte!

VINERI
Aici e mai complicat pentru că nu am un astfel de breton (dar poate îl voi avea de sărbători). Ideea zilei e să îl las aşa cum este el! Clar că nu e ca a lui Kim, dar lucrăm şi noi cu ce avem! Mai tapăm, mai fixăm.....ceva de genul....
Marea absenţă a săptămânii o reprezintă codiţele împletite, mari vedete ale sezonului. Când părul meu era lung îmi făceam cîte o coadă împletită, dar de când e mediu parcă nu îmi mai vine.... dar rămâne şi aceasta o variantă....
SÂMBĂTĂ:
Părul e tapat şi adus într-o parte, doar că eu nu am atâta păr!
La mine ar fii ceva de acest gen! (în cazul fericit!)
Mi-ar place ceva de genul cordeluţelor din coadă împletită ... dacă aş avea răbdare.... şi multă îndemânare.
DUMINICĂ


Dacă aceată variană eşuează din lipsă de chef, timp sau nepricepere o putem înlocui cu stilul uşor hippy  a celor două  şuviţe împletite şi prinse cu agrafe. Oricum e duminică şi stau acasă cu familia şi prietenii!
Împletiturile la mine ar veni mai din lateral deoarece am breton.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu