duminică, 9 octombrie 2011

Cum ne îmbrăcăm toamna asta!

   A sosit şi frigul şi ploaia. Acum nu am de ales decât să fac curăţenie în dulap,să îmi scot la iveală hainele groase. Indiferent dacă sunt noi sau nu, de la vreo firmă celebră sau nu, important este cum combini hainele şi cum le accesorizezi. Acest lucru nu l-am spus eu ci o mulţime de stilişti şi oameni de modă. Aşa că cel mai bun lucru e să cauţi inspiraţie şi apoi să aplici cu ceea ce ai. Asta am şi făcut! Cum se îmbracă vedetele.... Cataloage de la diferite firme.... Diferite bloguri.... Şi uite de cîte lucruri am dat, toate extrem de accesibile şi purtabile, pe stilul casual, adică aşa mai relaxat, de zi cu zi.
                                                                 De pe bloguri adunate:
  
De prin cataloage adunate
Club Monaco fall 2011 lookbook
Club Monaco fall 2011 lookbook
Club Monaco fall 2011 lookbook     
April-May fall 2011 lookbook. Vesta asta e superbă!
April-May fall 2011 lookbook
                                                           De la celebrităţi adunate
Claudia Shiffer  
Jessica Alba
      Şi nu în ultimul rând o altă sursă de inspiraţie
Tot ce conteză: rujul nude, o căciuliţa, eşarfa şi geaca! toată lumea le are...
Uite un model de garderobă de toamnă. De pe site-ul polyvore!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu