joi, 20 octombrie 2011

Cele mai bune mascara- din încercarile mele

Două precizări la început:
1. acestea sunt doar din ce am încercat eu, adică nu foarte multe şi nu din cele mai scumpe.
2. eu una sunt mulţumită de genele mele mai ales după ce folosesc cleştişorul,  deci mi se par normale spre lungi (nu exagerat de lungi sau prea lungi - aşa ceva nu cred că există la mine în vocabular....). Deci vreau de la un mascara să fie cît de negru posibil, cu un pic de alungire şi cu siguranţă definire.
De la distanţa câştigătorul categoriei este L'Oreal double extend, varianta roşie. Genele păreau false şi chiar le-a lungit (atenţie însă la aplicare să nu unească din gene, ştergeţi din surplusul de pe perie!)
Argintul merge tot la L'Oreal Lash arhitect carbon gloss, chiar e negru.... şi le separă, chiar şi o uşoară alungire
Bronzul merge la Revlon Fabulash. Un pic din fiecare, adică e negru, separă, dar nu pot zice că alungeşte.
Merită o menţiune, actualul produs folosit, Rimmmel Sexy Curves (varianta violet)  spre deosebire de fratele rezistent la apă, care a fost descalificat din competiţie. Peria e foarte interesantă, din plastic, cu peri inegali şi ajută foarte mult la genele de pe pleoapa inferioară. Abia l-am început dar sunt mulţumită.
Fără nici o menţiune, un produs pe care nu l-am descalificat dar nici nu pot să zic că face ceva deosebit....?!?? Yves Rocher Ultra Volume.
  Am descalificat două produse din competiţie, astfel:
Peria e ca la confratele său, dar în afară de faptul că e rezistent la apă nu cred că merită cumpărat. Chiar am înotat cu el, pentru o testare adecvată, dar nu mi-am scufundat capul prin apă, totul trebuie să aibă o limită.
Al doilea produs era de la Yves Rocher, cu tub verde, periuţă mică, bun doar pentru genele de jos. Acum văd că nu se mai vinde, şi nu mă mir.(nu am găsit poză...)
Curiozităţi:
    Ştiaţi că eu păstrez periuţa de la mascara-ul descalificat, cel de la Yves Rocher, pe care am spălat-o, la fel şi ambalajul şi acum îmi aplic cu pensula aia mică ulei de masline seara pe gene, când nu uit şi când am chef... cam o dată, de două ori pe săptămâna? Se zice că face bine! Să nu ţi se usuce genele de la atâtea mascara-uri (oare se scrie aşa?).
        Ştiaţi că L'Oreal double extand l-am luat la reducere din Carrfour, iar cele doua produse de la Rimmel au fost două la preţ de unul.......  OOOOo uauuuuu... Acum ştiţi.... şi nu cunosc ruşine!!! E criză!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu